Franczyza za jeden uśmiech

Operator chce w Polsce otworzyć 300 punktów typu corner oraz od 25 do 30 Barów Uśmiechu.
Niedziela
13.05.2012
Paris Smile wchodzi do Polski. Klienci będą mogli wybielić zęby w cornerach, które znajdą się w gabinetach medycyny estetycznej.
 

Francuska marka Paris Smile chce zadbać o uśmiech Polaków. Spółka Kosmina Polska wprowadza na nasz rynek dwa koncepty oferujące wybielanie zębów. Technologie proponowane przez specjalistów znad Sekwany pozwalają w 30 minut zmienić kolor zębów nawet o 9 odcieni i przywrócić im dawną biel.

- Wybielanie jest zabiegiem umożliwiającym rozjaśnienie zębów poprzez usunięcie przebarwień szkliwa i zębiny przy wykorzystaniu reakcji fotochemicznej – mówi Przemysław Ostrowski z Paris Smile.

Spółka ma ofertę franczyzową zarówno dla działających już w branży kosmetycznej przedsiębiorców, jak i dla osób, które dopiero rozważają wejście na rynek. Istniejące już placówki można wzbogacić o tzw. corner, czyli stanowisko do wybielania zębów.

- W takim wypadku jednorazowa opłata licencyjna wyniesie 10 tys. zł netto. Partner musi też zakupić zestawy i sprzęt do wybielania zębów, meble, a także zainwestować w materiały reklamowe. Miesięczna opłata marketingowa wynosi 400 zł, nie pobieramy natomiast opłat od obrotu – mówi Ostrowski. - Ofertę cornerów kierujemy do salonów kosmetycznych, solariów, salonów fryzjerskich, SPA i salonów odnowy biologicznej.

Docelowo operator chce w Polsce otworzyć 300 takich punktów. Przedsiębiorcy zainteresowani rozpoczęciem swojej działalności pod skrzydłami Paris Smile mogą zdecydować się na otwarcie Baru Uśmiechu, czyli pełnego gabinetu estetycznego wybielania zębów. W tym przypadku kwota inwestycji będzie większa i sięgnie 54 tys. zł. Placówek w tym formacie ma powstać ok. 30.

- Naszym franczyzobiorcom zapewniamy wsparcie w postaci regularnych szkoleń z technik sprzedaży oraz produktów – mówi Ostrowski. - Przeprowadzamy też regularne kontrole, mające na celu weryfikację na celu weryfikację prawidłowego stosowania naszej metody wybielania zębów, zasad higieny i warunków cenowych. Sprawdzamy także właściwe wykorzystanie i prezentację narzędzi i materiałów marketingowych udostępnionych partnerom.

(gum)


Grzegorz Morawski
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Otwieramy park trampolin

Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza fitness

Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...

1 wypowiedzi
ostatnia 15.12.2021
Zamiast etatu, własny salon urody

Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)

8 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Opinie o współpracy z Yasumi

Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...

4 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Gabinet kosmetyczny

Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...

33 wypowiedzi
ostatnia 15.02.2020
Trening z maszyną

Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.

19 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Zamiast etatu, własny salon urody

Jeśli tylko czuje się ktoś na siłach do rozkręcania takiego biznesu i przede wszystkim, zna się na tym to jak najbardziej.

8 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Opinie o współpracy z Yasumi

Witam. Czy współpraca z yasumi się opłaca ? Zastanawiam się nad podjęciem współpracy. Proszę o odp.

4 wypowiedzi
ostatnia 02.01.2019