24.05.2012

Sanek zgarnia agentów TP

Partner Orange Polska wziął pod swoje skrzydła dotychczasowych agentów sprzedających usługi Telekomunikacji.

Spółka Sanek jest jedną z pięciu ogólnopolskich agentów Orange Polska, dawniej Telekomunikacji Polska SA. W związku z połączeniem i rebrandingiem firm nastąpiła konsolidacja sieci partnerskiej. Od tego czasu pod szyldem Sanek pracują dotychczasowi agenci TP, z takich firm jak: Maxtel, Linco czy Pulsar. Usługi nie podlegają zmianie, lecz będą świadczone pod inną marką.

Oddział Sanek.

Na dzień dzisiejszy sieć sprzedaży Sanek liczy 10 placówek własnych i 17 partnerskich. Koszt otwarcia własnego punktu wynosi ok. 50 tys. zł.

- Strategia firmy na najbliższe lata zakłada rozwój sieci sprzedaży aktywnej dla Orange Polska w ramach kanałów dystrybucji takich jak: telesprzedaż, salony sprzedaży oraz dotarcie do klientów biznesowych – mówi Łukasz Sanecki, prezes zarządu Sanek sp. z o.o. - Do końca roku chcemy otworzyć trzy placówki własne i 11 partnerskich zlokalizowanych na terenie Polski centralnej, południowej i wschodniej.

Chcąc otworzyć własny punkt pod szyldem Sanek należy dysponować lokalem biurowym posiadającym minimum dwa pomieszczenia. W pierwszym jest przechowywany sprzęt telekomunikacyjny, w drugim zaś odbywają się szkolenia i spotkań z przedstawicielami handlowymi. Orange Polska i Sanek weryfikują, czy lokal przedstawiony przez franczyzobiorcę spełnia standardy sieci.

- Największe trudności naszym partnerom przysparzają zazwyczaj brak znajomości branży oraz proces rekrutacji personelu. Szczególnie ważne jest znalezienie odpowiednich pracowników na stanowisko przedstawiciela handlowego, dlatego oferujemy im pakiet szkoleń oraz stałe wsparcie merytoryczne – dodaje Łukasz Sanecki.

(boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Bolesław Adamiec

dziennikarz
Napisz do autora