01.07.2013

Raport o franczyzie w Polsce 2013

Raport o franczyzie w Polsce 2013 jest doskonałym źródłem informacji dla obecnych i potencjalnych organizatorów systemów franczyzowych, agencyjnych i partnerskich. Jeśli tworzysz swoją firmę franczyzową, wiedza z Raportu pomoże Ci uniknąć błędów, które popełnili dawcy licencji w ostatnich latach. Menadżerowie firm franczyzowych dzięki raportowi będą mogli przeanalizować zmiany zachodzące w ich branży i lepiej dostosować swoje systemy do wymagań potencjalnych partnerów. Raport zawiera szczegółowe opisy poszczególnych branż, autorzy kompleksowo określili nowe tendencje na rynku franczyzy i agencji. Twórcą raportu jest firma doradcza PROFIT system.

Raport o franczyzie w Polsce 2013 został przygotowany przez firmę doradczą PROFIT system.

Okładka raportu o franczyzie w Polsce 2013 Fot. PROFIT system

W publikacji szczegółowo przedstawiono m.in.:

  • specyfikę oraz ogólny opis rynku, nawiązujący również do firm, organizacji, mediów i wydarzeń związanych z przybliżanym rynkiem,
  • perspektywy rozwoju,
  • dynamikę i strukturę branżową jednostek franczyzowych i własnych,
  • dynamikę i strukturę systemów franczyzowych i agencyjnych,
  • dokładną analizę powiązań franczyzowych w poszczególnych branżach,
  • szczegółową klasyfikację sektorów, pozwalającą na dokładne dostosowane analiz do poszczególnych systemów oraz zaobserwowanie nowych prawidłowości na rynku,
  • nowe tendencje, zmiany, wraz z ich przyczynami,
  • przychody i inwestycje,
  • skalę, kierunki i sposoby ekspansji zagranicznej polskich systemów franczyzowych,
  • opis działalności inwestorów zagranicznych i ich udziału w rynku,
  • przyczyny niepowodzeń w działalności franczyzowej w Polce i zagranicą,
  • zatrudnienie w sektorze franczyzy z podziałem na poszczególne branże.

Wyniki badań zostały zaprezentowane w tabelach i na wykresach oraz szczegółowo opisane w 109 stronicowym Raporcie o franczyzie w Polsce 2013. Corocznie opracowywana od 2001 roku publikacja jest największym kompendium wiedzy o rynkach systemów franczyzowych i agencyjnych w Polsce.

Udostępnij artykuł