28.05.2012

Franczyza dobrze zaprogramowana

RoboCamp, firma prowadząca zajęcia edukacyjne dla dzieci, wie jak zarobić na pasji do nauk ścisłych.

Właścicielem marki jest firma RoboNet, która działa na rynku od 2006 roku.
- W czasie zajęć największy nacisk kładziemy na rozwój kreatywności i rozbudzanie wyobraźni dzieci, które uczą się obserwować i rozumieć świat. Dzięki wykorzystaniu klocków Lego zajęcia są przyjazne i zrozumiałe nawet dla sześciolatków – mówi prezes RoboNet, Adam Barzowski. - Nauka przez zabawę, to najlepszy sposób na zmniejszenie obaw dzieci przed szkołą i pokazanie im, że nauka może być po prostu fajna.

Dzieci na zajęciach RoboCamp. Fot. RoboCamp

Na zajęciach prowadzonych przez RoboCamp mali konstruktorzy budują z klocków Lego proste roboty.

Mali pasjonaci techniki mogą pogłębiać swoją wiedzę w kilkudziesięciu punktach działających na terenie Trójmiasta, aglomeracji Śląskiej oraz w Warszawie i jej okolicach. Od prawie dwóch lat działa również placówka franczyzowa w Toruniu, która posłużyła firmie do testów modelu biznesowego.

Przyszły franczyzobiorca RoboCamp musi przygotować się na inwestycję rzędu 30 tys. zł. Opłata za przystąpienie do sieci to 10 tys. zł, a opłata bieżąca, to 10 proc. obrotu. Franczyzobiorca otrzymuje dostęp do systemu IT przeznaczonego do obsługi placówek RoboCamp oraz do systemu e-learningowego wykorzystywanego przez lektorów i uczestników podczas zajęć. Nowy punk ma pełne wsparcie centralnego Biura Obsługi Klienta i zostaje włączony w działania marketingowe, np. akcje reklamowe, czy mailingi.

Franczyzobiorca i jego pracownicy przechodzą również szereg szkoleń sprzedażowych, dydaktycznych oraz z zakresu obsługi klienta. Mogą oni również skorzystać ze wsparcia dydaktyków i psychologów, którzy pomogą im w pracy z dziećmi.

(mak)