Chcielibyśmy, aby w przyszłym roku nasza sieć liczyła przynajmniej 30 autoryzowanych punktów Cigger.
Mariusz Rajzner, wicedyrektor spółki New Smoke zajmującej się rozwojem sklepów Cigger
Poniedziałek
04.06.2012
Największy wpływ na rozwój rynku e-papierosów ma zakaz palenia w miejscach publicznych – mówi Mariusz Rajzner ze spółki New Smoke rozwijającej sklepy Cigger.
 

Czy przemysł tytoniowy boi się elektronicznych papierosów?
Ludzie zaczynają dbać o swoje zdrowie i mają coraz większą świadomość, jak bardzo szkodliwe jest palenie papierosów. Elektroniczne papierosy nie zawierają szkodliwych substancji smolistych i bardzo często pomagają wyjść z nałogu, dlatego sięga po nie coraz więcej palaczy. Rynek e-papierosów cały czas rośnie, podczas gdy sprzedaż papierosów tradycyjnych w ciągu pięciu lat zmalała o niemal jedną czwartą. Największy wpływ na rozwój branży ma postęp technologiczny, który poprawił jakość e-papierosów. Na ich popularność wpływa również zakaz palenia w miejscach publicznych.

Jakie są plany rozwojowe firmy?
Cały czas rozwijamy sieć punktów partnerskich. W maju uruchomiliśmy dwa nowe stoiska – w Białymstoku i w Olsztynie. Planujemy również dwa kolejne otwarcia w Toruniu i Kaliszu. Oprócz stoisk partnerskich e-papierosy Cigger sprzedawane są w około 40 punktach na terenie całego kraju oraz kilku salonikach firmowych. Chcielibyśmy, aby w przyszłym roku nasza sieć liczyła przynajmniej 30 autoryzowanych punktów Cigger. Zamierzamy kontynuować współpracę z Olafem Lubaszenko, który jest twarzą naszej marki. Prowadzimy również prace nad wprowadzeniem do oferty nowych produktów. Będą to e-papierosy jednorazowego użytku.

Co musi zrobić osoba zainteresowana uruchomieniem własnego punktu sprzedaży e-papierosów Cigger?
Przyszły franczyzobiorca Cigger powinien przygotować na inwestycję ok. 9 tys. zł. Musi też poszukać miejsca w galerii handlowej, gdzie stanie nasze stoisko. Jeśli zajdzie taka potrzeba, to możemy pomóc w znalezieniu odpowiedniego miejsca i negocjacji warunków umowy. Nie pobieramy opłat za przystąpienie do sieci, ani za funkcjonowanie w niej. Franczyzobiorca i jego personel przechodzą szkolenia, w trakcie których poznają techniki sprzedażowe i uczą się, jak skutecznie zarządzać punktem. Nasi partnerzy otrzymują także materiały reklamowe i uczestniczą w akcjach promocyjnych.

Rozmawiała (mak)


POPULARNE NA FORUM

Punkt przesyłek kurierskich

Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...

74 wypowiedzi
ostatnia 22.09.2023
Broker Kurierski

Do Koszałka Można coś więcej o ship center

6 wypowiedzi
ostatnia 21.11.2022
Interes pompowany helem

Warto zajrzeć do KRS i posprawdzać z jakimi spółkami jest ten Pan powiązany - KPCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ...

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2022
Myjnia samochodowa z dojazdem do klienta?

Znajomi z Myjnia samochodowa Warszawa przyjeżdżają do mnie za małą dopłatą. Myślę, że jeśli zapytasz to i przyjadą do cb

73 wypowiedzi
ostatnia 30.03.2022
Punkt przesyłek kurierskich

Ja tam jestem w miare zadowolona z franczyzy Pakersów. Są szkolenia, materiały marketingowe. Na początku jak jeszcze tego potrzebowałam zawsze mogłam zadzwonić na...

74 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Punkt przesyłek kurierskich

To ja dodam coś od siebie. Nigdy się nie dorobicie i nie zarobicie otwierając taki biznes z pośrednikiem.

74 wypowiedzi
ostatnia 04.01.2022
Punkt przesyłek kurierskich

O kurczę, dobrze, że mówicie jak jest. Ja w sumie też się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam Pakersów i wszystko śmiga jak narazie. Udało mi się szybko to...

74 wypowiedzi
ostatnia 13.12.2021
Punkt przesyłek kurierskich

O kurczę, dobrze, że mówicie jak jest. Ja w sumie też się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam Pakersów i wszystko śmiga jak narazie. Udało mi się szybko to...

74 wypowiedzi
ostatnia 13.12.2021