02.06.2012

Zysk liczony w mililitrach

Klienci perfumerii Refan cenią sobie możliwość zakupu perfum na mililitry. Dzięki tej formie sprzedaży rośnie liczba klientów i partnerów.

Rozwojem perfumerii Refan zajmuje się spółka Lanwar Cosmetics. W całym kraju działa ok. 80 franczyzowych perfumerii firmy. Do końca tego roku pod logo Refan ma działać 100 perfumerii, a w przyszłym roku ta liczba ma się podwoić.
- Koncentrujemy się przede wszystkim na miejscowościach liczących przynajmniej 5 tys. mieszkańców. Otwieramy nasze perfumerie w głównych punktach miast i ciągach komunikacyjnych. Niebawem kolejne perfumerie pojawią się m.in. w Kościanie i Wrześni - mówi Agnieszka Sobczak, inwestor Lanwar Cosmetics.

Właścicielka Perfumerii Refan napełnia flakonik perfumami.

W ofercie perfumerii Refan znajdują się prawie 200 zapachów sprzedawanych na mililitry.

W ofercie perfumerii Refan znajdują się prawie 200 zapachów sprzedawanych na mililitry, ale można tam również kupić inne kosmetyki: produkty na bazie substancji morskich, kosmetyki z mikroelementami z Morza Martwego i esencjami olejków, świece perfumowane. Niedawno Lanwar Cosmetics wprowadził w swoich perfumeriach kilka zmian wizerunkowych. W sklepach pojawiły się nowe amfory na perfumy, opracowano również nowy, bezpieczny sposób ich magazynowania. Franczyzobiorcy otrzymali również nową Księgę Zapachową, która umożliwia dobranie zapachu do preferencji klientów.

- Klienci cenią sobie oferowaną przez nas formę sprzedaży perfum, bo nie muszą wydawać kilkuset złotych na duże i ciężkie opakowanie, a swój ulubiony zapach mogą mieć za niewielką cenę – wyjaśnia Agnieszka Sobczak.

Na uruchomienie własnej perfumerii Refan potrzeba ok. 7-8 tys. zł i lokalu o powierzchni od ok. 5 m2. Znalezieniem odpowiedniego lokalu zajmuje się franczyzobiorca. Lanwar Cosmetics zapewnia swoim partnerom cykl szkoleń oraz wsparcie Regionalnego Opiekuna Sprzedaży. Inwestycja zwraca się w okresie od 2 do 6 miesięcy.

(mak)