04.06.2012

Golenie od stóp do głów

Do tej pory pod marką Epillo działały wyłącznie gabinety kosmetyczne. Teraz powstanie pierwszy zakład fryzjerski.

Na początku działalności firma Epillo była wyłącznie dostawcą sprzętu laserowego do laserowego usuwania owłosienia. Od października 2011 roku rozwija sieć salonów kosmetycznych, zarówno własnych, jak i franczyzowych.
– Zrozumieliśmy, że duży może więcej – wyjaśnia Maciej Antkowiak, właściciel Epillo. – Prywatny salon kosmetyczny płaci za sprzęt i kosmetyki nie tylko producentowi, lecz także kilku pośrednikom. Sprowadzając sprzęt bezpośrednio od producenta, możemy zaoferować specjalne ceny dla naszych franczyzobiorców. Rozbudowa sieci pozwoli nam wynegocjować jeszcze lepsze warunki, co przekłada się na obniżkę cen zabiegów dla klientów korzystających z naszych usług.

Salon Epillo

Na założenie salonu franczyzowego Epillo niezbędny jest kapitał w kwocie minimum 40 tys. zł i lokal o powierzchni minimum 25 m2. Centrala organizuje kompleksowe szkolenia z wykonywanych zabiegów i obsługi sprzętu.

Obecnie pod marką Epillo działają dwa salony własne, w Koninie i we Wrześni. Już wkrótce pierwszych klientów przyjmie nowy salon własny w Kole oraz pierwszy punkt franczyzowy we Włocławku. Już za kilka dni rozpocznie działalność firmowy zakład fryzjerski.

– Na początku skupialiśmy się wyłącznie na zabiegach laserowych, ale poszerzyliśmy zakres usług o zabiegi na twarz i ciało – mówi Maciej Antkowiak. – Nasze salony mieszczą się głównie w miejscowościach liczących mniej niż 100 tys. mieszkańców, dlatego konkurencja jest bardzo mała w porównaniu do Warszawy, Wrocławia czy Poznania.

(awh)