Według badania przeprowadzonego na zlecenie firmy MasterCard dla 67 proc. kibiców mecz piłkarski jest idealną okazją do rozpoczęcia wieczornej, dobrej zabawy w towarzystwie znajomych. Część z nich zrobi to w domu, ale pozostali na pewno wybiorą puby, eventy pod chmurką lub pizzerie.
Poniedziałek
04.06.2012
Telepizza próbuje przekonać klientów do kibicowania piłkarzom w jej lokalach.
 

Wstecznie odliczanie do rozpoczęcia EURO 2012 trwa tak naprawdę od momentu, kiedy UEFA przyznała nam organizację tej imprezy. Podczas turnieju restauracje Telepizzy będą miejscem, gdzie kibice obejrzą mecz, napiją się piwa i skorzystają z promocji na pizze serwowane w lokalu.
- Dużo pracy włożono, by na czas EURO lokale Telepizzy były atrakcyjnym miejscem spotkań kibiców z całej Europy. Nie zapominamy również o tych, którzy zmagania piłkarzy będą podpatrywać w domach. Ponieważ naszą silną stroną zawsze była dostawa, szykujemy na czas mistrzostw wiele promocyjnych ofert specjalnie dla nich - zapewnia Iwona Olbryś, dyrektor generalna Telepizzy.

Sieć przygotowała specjalne promocje dla swoich klientów na czas EURO. Jedną z nich będzie oferta dla kibiców „Mistrzowska oferta”, w której do każdej pizzy zamawiający otrzyma w prezencie drugą taką samą, a także popcorn lub colę w promocyjnej cenie. Firma zorganizuje także w dniu inauguracji turnieju - przed meczem Polska - Grecja, duży event, połączony z degustacją pizzy i prezentacją specjalnie na tej okazję uszytej flagi narodowej o długości niemal 100 metrów.

Inne atrakcje związane są z przyjazdem do Polski drużyn narodowych z Hiszpanii i Portugalii.
- Ponieważ pochodzą one z Półwyspu Iberyjskiego, skąd wywodzi się Telepizza, postanowiliśmy przygotować im specjalne powitanie. Eventy będą odbywały się na lotniskach w Gdańsku i Poznaniu, gdzie 4 czerwca planowane są przyloty obu reprezentacji - dodaje Iwona Olbryś.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz