Osoby, które zdecydują się otworzyć kwiaciarnię Bukieciarz do końca września za licencję zapłacą 3,5 tys. zł.
Poniedziałek
11.06.2012
Grupa Florystyczna Florand rozpoczyna rekrutację franczyzobiorców zainteresowanych poprowadzeniem własnej kwiaciarni.
 

Bukieciarz, hurtownia kwiatów Florand, salon florystyczny Amazonia, pracownia florystyczna Party Flowers i ośrodek szkoleniowy Akademia Florystyczna to różne koncepty rozwijane przez Grupę Florystyczną Florand. Firma chce podzielić się swoim know-how z miłośnikami kwiatów, dlatego postanowiła oddać we franczyzę wszystkie rozwijane dotychczas marki. Na pierwszy ogień pójdzie sieć kwiaciarni Bukieciarz, która na razie liczy pięć placówek własnych. Franczyzobiorcą może zostać każdy, kto prowadzi już własną kwiaciarnię, albo dopiero nosi się z zamiarem uruchomienia kwiatowego biznesu.

- Prowadziliśmy już rozmowy z kilkoma potencjalnymi franczyzobiorcami, jednak liczyli oni na to, że ich rola ograniczy się tylko do zainwestowania pieniędzy i spokojnego oczekiwania na zyski. Niestety to nie ten rodzaj działalności. Od naszych partnerów oczekujemy bezpośredniego zaangażowania w działalność kwiaciarni, bo tylko wtedy mamy pewność, że będzie ona prowadzona dobrze – mówi Andrzej Dąbrowski, właściciel sieci kwiaciarni Bukieciarz. - Trzeba pamiętać, że prowadzenie kwiaciarni może być nie tylko pachnącym i kwitnącym biznesem, ale też biznesem, którym można się nieźle ukłuć.

W kwiaciarnię trzeba zainwestować 50 do 100 tys. zł. Kwota ta zależy przede wszystkim od tego, czy przyszły franczyzobiorca Bukieciarza prowadził wcześniej kwiaciarnię i dysponuje odpowiednim pomieszczeniem, wyposażeniem i zatowarowaniem, czy też zamierza zaczynać swój pachnący biznes od podstaw.

Do końca września tego roku opłata za przystąpienie do sieci wynosi 3,5 tys. zł. Osoby, które zdecydują się otworzyć kwiaciarnię Bukieciarz później będą musiały zapłacić 10 tys. zł. Franczyzobiorca co miesiąc opłaca również fundusz marketingowy (2 proc. obrotu netto) i płaci za korzystanie z licencji (również 2 proc. obrotu netto).

Franczyzobiorca przechodzi szereg szkoleń florystycznych oraz dotyczących kierowania kwiaciarnią. Może również liczyć na pomoc merytoryczną i techniczną w zakresie adaptacji kwiaciarni do wymogów sieci oraz jej wyposażenia. Każda kwiaciarnia zostaje podłączona do systemu informatycznego Bukieciarz oraz uczestniczy w działaniach reklamowych.

(mak)


Magdalena Krocz

POPULARNE NA FORUM

Sposoby na zwiększenie sprzedaży?

Nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie, to właśnie tam zaczyna się wiele kwestii. Jak choćby świadomość istnienia marki, więc jeśli chcesz rozkręcić...

23 wypowiedzi
ostatnia 05.05.2023
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?

Wybierz grupe docelową dla kogo to ma być dokładnie, następnie wejdz w jego buty i pomyśl jak by to miało wyglądać zebyś się tym zainteresował, a jak masz sklep w...

23 wypowiedzi
ostatnia 24.01.2023
FM Group - czy to ma waszym zdaniem sens?

W tym to już nie da sie zadnych pieniedzy zrobić, ludzie do tej marki stracili zaufanie.

2 wypowiedzi
ostatnia 24.01.2023
Perfumy na mililitry

Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...

76 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2020
Polacy lubią prezenty

Każdy lubi prezenty ;)

8 wypowiedzi
ostatnia 26.11.2019
Paznokcie w natarciu

jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...

9 wypowiedzi
ostatnia 28.10.2019
Inwestycja w srebro - czy warto?

Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....

33 wypowiedzi
ostatnia 02.08.2019
Inwestycja w srebro - czy warto?

Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...

33 wypowiedzi
ostatnia 10.02.2019