Jarosław Lehwark, dyrektor zarządzający BoConcept Retail Poland
Poniedziałek
11.06.2012
O sezonowości sprzedaży mebli i planach otwarć nowych sklepów opowiada Jarosław Lehwark, dyrektor zarządzający BoConcept Retail Poland.
 

Jakie nowości przygotował dla swoich klientów BoConcept?
W tym roku po raz pierwszy zaprosiliśmy do współpracy znanego projektanta Karima Rashida, który zaprojektował najnowszą kolekcję mebli. Połączenie fantazji designera z prostotą i funkcjonalnością BoConcept dało znakomite rezultaty i spodobało się naszym klientom. Meble projektu Karima Rashida mimo, że nie są tanie, znakomicie się sprzedają.

Jaki jest planowany dalszy rozwój sieci w Polsce?
Obecnie jesteśmy zainteresowani nawiązaniem kontaktu z biznesmenami z Warszawy, Poznania, Łodzi i innych dużych polskich miast. Uważamy, że docelowo w Polsce może znajdować się od 8 do 10 salonów BoConcept.

Czy salony meblowe dotyka sezonowość?
W branży meblarskiej i szeroko pojętej branży wyposażenia wnętrz największe zainteresowanie klienta przypada na jesień i zimę. Jest to zupełnie zrozumiałe, w naszej strefie klimatycznej właśnie w tym okresie częściej przebywamy w domu i większą uwagę przywiązujemy do jego wyposażenia. W tym czasie także deweloperzy kończą budowę nowych mieszkań, co ma oczywiście wpływ na rynek meblarski. Jesienią wprowadzane są nowe kolekcje wnętrzarskie, choć od niedawna daje się zauważyć zwiększone zainteresowanie meblami wczesną wiosną.

rozmawiał (boa)