25.01.2001

BRE flirtuje w kawiarniach

BRE zamierza rozpowszechniać kawiarnie internetowe na zasadach podobnych do sieci McDonalda.

Puls Biznesu poinformował, że BRE właśnie otworzył pierwszą kawiarnię internetową z logo i w tonacji mBanku. Ustawiono w niej kilka stanowisk komputerowych, podawana jest kawa i ciastka. Wszyscy chętni mogą nie tylko dokonać operacji na swoich rachunkach w mBanku, ale i poserfować po Internecie, jak w każdej innej tego typu kawiarni. W dodatku cały czas na miejscu jest doradca mBanku, który wyjaśnia zasady działania kont i pomaga je otwierać.

Beata Tomaszkiewicz, autorka artykułu podaje, że ma powstać cała sieć tego rodzaju kawiarni połączonych z bankiem. Każdy ajent, który będzie chciał ją otworzyć, może zgłosić się do banku, otrzyma m.in. sprzęt, oprogramowanie i niezbędną pomoc, ale będzie musiał dzielić się zyskami.

Prócz tego - podaje Puls Biznesu - BRE wkrótce rozszerzy swoją ofertę i umożliwi gościom kawiarni również robienie zakupów w Internecie i potencjalny dostęp do rachunków w innych bankach, a co najciekawsze -niebawem zapewne udowodni, że na takiej działalności również można zarobić. W dodatku bank w swych śmiałych planach może niedługo posunąć się dalej. Niewykluczone, że także pierwszy na rynku otworzy sale internetowe, na wzór bezobsługowych sal bankomatowych, do których klient wchodzi otwierając drzwi kartą płatniczą i korzystając z ATM-ów dokonuje nie tylko wypłat, ale i sprawdza operacje na koncie – dodaje Beata Tomaszkiewicz.

Więcej: Beata Tomaszkiewicz, Puls Biznesu, 25 stycznia 2001, s.2

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0