14.06.2012

Piłkarski czerwiec w Piwiarniach Warki

O planowanych wzrostach sprzedaży opowiada Tomasz Klujew, kierownik ds. rozwoju lokali wizerunkowych Grupy Żywiec.

Piwiarnia Warki zapowiadała, że na początku czerwca 2012 roku sieć ma liczyć 110 pubów. Czy udało się wywiązać z tej deklaracji?
Nie bez przyczyny wybraliśmy 2012 jako cezurę czasową, do której będziemy intensywnie rozbudowywać w Polsce sieć Piwiarni Warki. Do Polski, kraju piwa, przyjechały setki tysięcy kibiców, których powitaliśmy piwem Warka. 2012 rok jest dla nas bardzo intensywny, bo chcemy do jego końca osiągnąć poziom 100 piwiarni. Przypomnę, że obecnie po wszystkich dotychczasowych zmianach w sieci działa 96 Piwiarni. W czerwcu zostały uruchomione zgodnie z planem lokale w miastach gospodarzach EURO 2012 czyli we Wrocławiu, Gdańsku oraz w Gdyni. Czerwiec to także start kolejnych lokalizacji między innymi w Chorzowie, Legnicy, Biłgoraju. Uruchomienie tylu lokali było możliwe dzięki dobremu przyjęciu konceptu przez klientów i atrakcyjnym warunkom współpracy z naszymi franczyzobiorcami. Ukształtowana w toku już sześciu lat doświadczeń oferta franczyzowa obejmuje obecnie wiele obszarów funkcjonowania Piwiarni Warki, dobraną ofertę lokalu, wsparcie marketingowe i szkoleniowe oraz pakiet startowy.

Tomasz Klujew, kierownik ds. rozwoju lokali wizerunkowych Grupy Żywiec Fot. Grupa Żywiec

Liczymy, że dzięki zwiększonej frekwencji oraz działaniom promocyjnym w czerwcu sprzedaż piwa Warka w Piwiarniach wzrośnie minimum o 10 proc.
Tomasz Klujew, kierownik ds. rozwoju lokali wizerunkowych Grupy Żywiec

Czy w ciągu najbliższych tygodni można spodziewać się w waszych lokalach dodatkowych ofert dla klientów, promocji, czy dłuższych godzin otwarć?
Polacy powoli, ale wyraźnie przejmują zachodni model spędzania wolnego czasu poza domem, zwłaszcza jeśli zapewni im się odpowiednią jakościowo ofertę. Piwiarnie taką ofertę mają - są już dziś postrzegane jako świetne miejsca do wspólnego oglądania widowisk sportowych, jak i wieczornych spotkań przy piwie ze znajomymi, zarówno wśród kobiet, jak i wśród mężczyzn. Co wieczór 96 lokali pod szyldem Piwiarni Warki gwarantuje coraz liczniejszej rzeszy klientów doskonałe piwo oraz emocje sportowe w swobodnej, pubowej atmosferze.

Czy liczycie, że czerwiec okaże się okresem zwiększonych obrotów w sieci? Na jakie wzrosty przychodów szacunkowo mogą liczyć franczyzobiorcy?
Liczymy, że dzięki zwiększonej frekwencji oraz działaniom promocyjnym w czerwcu sprzedaż piwa Warka w Piwiarniach wzrośnie minimum o 10 proc. To naprawdę sporo, biorąc pod uwagę, że cały polski rynek piwa w pierwszym kwartale 2012 wzrósł o ponad 2 proc.

Czy franczyza nadal pozostanie siłą napędową Piwiarni Warki?
Najbliższy rok to wprowadzenie pełnego modelu franczyzowego we wszystkich piwiarniach, uruchomienie wielu sieciowych akcji promocyjnych oraz kolejne otwarcia nowych lokali w całej Polsce. Przy okazji zapraszamy przyszłych franczyzobiorców już w październiku na Targi Franczyza 2012, gdzie na specjalnym stoisku przypominającym pub Piwiarni Warki będziemy mogli zaprezentować naszą pełną ofertę franczyzową.

Rozmawiał (gum)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0