Wielkość miasta decyduje o wysokości wstępnej opłaty licencyjnej, która wynosi 12-20 tys. zł.
Wtorek
19.06.2012
Zmiana zasad doboru partnerów Coffee News wydających lokalne gazetki ma im przynieść wyższe zyski.
 

Coffee News w drugiej połowie 2011 roku zapowiadało rychłe powstanie 25 edycji wydawanej przez partnerów gazetki. Plany te uległy zmianie. Liczba franczyzobiorcy spadła do sześciu, ponieważ franczyzodawca zdecydował, że przedsiębiorcy prowadzący działalność nie powinni jej łączyć z innymi obowiązkami. Alternatywnym rozwiązaniem jest zatrudnienie etatowego pracownika, który zajmie się biznesem pod nieobecność inwestora.

Kolejną zmianą, którą wprowadziła w tym roku centrala Coffee News Polska, jest organizacja szkolenia wstępnego, w którym biorą udział początkujący franczyzobiorcy. Firma kładzie również nacisk na rozwój istniejących edycji. Wszystkie duże miasta, w których obecnie Coffee News jest już wydawane, mogą wydawać kolejne, dzielnicowe edycje publikacji.

- W Łodzi, gdzie wydajemy naszą własną edycję, taki podział publikacji na dzielnicowe edycje już jest w trakcie wdrażania. W najbliższych miesiącach lokalne firmy będą miały możliwość zamieszczania reklam tylko w najbliższej okolicy, po bardzo przystępnych cenach - mówi Olga Siekierska, manager sieci i wydawca publikacji w Łodzi. - Chcemy umożliwić podobny rozwój franczyzobiorcom poprzez ogłoszenie promocji "dwie za jedną". Specjalna promocja, ma zachęcić zarówno istniejących, jak i przyszłych franczyzobiorców do posiadania większej liczby edycji w jednym regionie. Najlepsi wydawcy w innych krajach, mają pod swoimi skrzydłami od 4 do 6 edycji, co przynosi im duże zyski i zmienia małą działalność w źródło stałych i satysfakcjonujących dochodów.

Promocja trwa od 1 czerwca do 31 lipca 2012 roku. W tym czasie można kupić licencję na jedną edycję Coffee News i otrzymać prawa do wydawania drugiej edycji za symboliczną złotówkę. Na całym świecie działa ponad 1100 edycji publikacji w 20 różnych krajach na wszystkich kontynentach.

(dw)


POPULARNE NA FORUM

Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

Zależy czego oczekujesz. Dla mnie oczywiście cena była ważna, ale też wykonanie, trwały materiał no i przede wszystkim projekt. Nie powiem, trochę się naszukałam :P...

102 wypowiedzi
ostatnia 20.09.2018
Imprezy integracyjne

Cześć, znalazłem firmę Raut która organizuje imprezy integracyjne dla firmy różnego porkoju od pikników po konferencje na prawdę warto właśnie sobie z socjalnych...

1 wypowiedzi
ostatnia 14.09.2018
Jaki internet do firmy?

Kasia31 No niestety często jest tak, że te mobilne mają limit i nawet jak nie wzrastaja opłaty to zwalnia net do minimum. Kiedyś próbowałam i nawet maila nie mogłam...

8 wypowiedzi
ostatnia 30.08.2018
Gadżety reklamowe - co zamówić?

Długopisy, kubki, to już przeżytek. Teraz lepiej postawić na coś co oryginalnego. Może np. power bank z logo firmy?

240 wypowiedzi
ostatnia 30.08.2018
Reklama w social media

Ja bardzo polecam pozycjnowanie bo dzięki niemu dotarłam do dużej liczby klientów ;) a pomogła mi w tym agencja z Wrocławia Proformat ;)

10 wypowiedzi
ostatnia 29.08.2018
Jak pozycjonować stronę internetową?

Myślę, że warto postawić na dobre, oryginalne teksty, odpowiednio zoptymalizowane pod SEO. Może warto też pomyśleć o prowadzeniu bloga.

188 wypowiedzi
ostatnia 29.08.2018
Jak pozycjonować stronę internetową?

Ja raz,że nie mam kompletnie czasu na to by to robić samemu. Dwa- wolałam zlecić pozycjonowanie swojej firmy , zaufanej agencji, która wczesniej dla mnie stworzyła...

188 wypowiedzi
ostatnia 26.08.2018
Gadżety reklamowe - co zamówić?

Jeśli chcesz zamówić gadżety lub upominki reklamowe, a nie wiesz jakie będą najlepsze dla twojej branży, to skontaktuj się z firmą Lemach lemach.pl. Ich doświadczenie...

240 wypowiedzi
ostatnia 24.08.2018