20.06.2012

Madonna sprzeda biznes

Piosenkarka mimo upływających lat wie jak utrzymać formę. Swoje know-how przekazała sieci klubów Hard Candy Fitness.

Liczne koncerty gwiazdy muzyki pop oznaczają dla artystki konieczność utrzymania formy na wysokim poziomie przez cały rok. 54-letnia piosenkarka podczas swoich licznych turnee miała okazję odwiedzić setki klubów fitness i wyrobić sobie opinię na ich temat. Madonna dała nie tylko twarz sieci klubów Hard Candy Fitness, ale również opracowała zestawy ćwiczeń i brała udział w przygotowaniu projektu klubu.

Zdjęcie punktu systemu Mrs. Sporty

Całkowita kwota inwestycji w klub fitness Mrs. Sporty wynosi 55 tys. euro. W 450 placówkach w całej Europie ćwiczy 150 tys. kobiet.

Realizacją biznes planu zajął się Markiem Mastrov, prezes New Evolution Ventures, firmy która zaprojektowała wnętrze ponad 400 klubów fitness w 16 krajach na całym świecie. Pierwszy lokal powstał w 2010 roku w Meksyku. Kolejne otwarcia miały miejsce w Rosji. Na celowniku Hard Candy Fitness znalazły się Moskwa i Sankt Petersburg. Właścicielką rosyjskich klubów została Irina Razumova, założycielka znanej rosyjskiej sieci Planet Fitness.
- Po sukcesie pierwszego klubu byliśmy przekonani, że sprawdzi się on również w innych krajach, dlatego inwestorów poszukujemy m.in. w Australii, Argentynie, Brazylii, Kanadzie i we Włoszech - mówi Mark Mastrov.

Na polskim rynku działa ok. 5 tys. klubów fitness, jednak niewiele z nich zrzeszonych jest w sieciach. We franczyzie działają w naszym kraju Mrs. Sporty, BurneikaSports, Gold's Gym. Inwestycja w biznes zaczyna się od 50 tys. euro. Być może już niedługo klienci znad Wisły będą mogli odwiedzać placówki pochodzącej z Niemiec sieci klubów McFit. Największym atutem nowego gracza na rynku są niskie ceny oraz niski wkład finansowy inwestora. O tym czy firma, która za Odrą otworzyła 150 klubów, odniesie również sukces w Polsce okaże się w przeciągu najbliższych kilkunastu miesięcy.

(dw), (csp)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0