Greenpoint ubierze Poznań

Greenpoint poszukuje franczyzobiorców w miastach powyżej 40 tys. mieszkańców.
Poniedziałek
02.07.2012
Mimo spowolnienia w branży sieć otwiera kolejne sklepy. W uzyskaniu lepszych wyników finansowych ma pomóc sprzedaż przez internet.
 

Odzieżowa marka Greenpoint rozwija się od 2002 roku, a obecnie pod jej logo działa 49 sklepów własnych oraz 22 franczyzowe. Kolejny pojawił się właśnie w poznańskim centrum handlowym Panorama. Operator sieci, firma Fandango, zapowiada, że do końca roku przybędzie w sieci od 5 do 10 placówek. Trwają już przygotowania do otwarć w Zabrzu i Kluczborku. Choć franczyzodawca nie zwalnia tempa, to przyznaje, że recesja wciąż jest odczuwalna.
- Spadek sprzedaży dotyka całej branży odzieżowej. Jedną z przyczyn takiego stanu rzeczy są z pewnością pogarszające się nastroje konsumenckie oraz spadek liczby odwiedzin w centrach handlowych – przyznaje Dorota Tylek z sieci Greenpoint.

Jeszcze w tym roku firma ma w planach uruchomienie nowego kanału dystrybucji – sklepu internetowego. Nie zamierza jednak, na wzór niektórych marek, rozpoczynać współpracy z gwiazdami show biznesu, które mogłyby wspomóc jej działania marketingowe.
- W swoich działaniach dążymy do wytworzenia trwałej więzi klienta z produktem. Nasza oferta skierowana jest do kobiet pomiędzy 25 a 40 rokiem życia i to właśnie one są głównymi odbiorcami kolekcji. Kreujemy wizerunek marki, która w swych kolekcjach kładzie nacisk na prostotę i uniwersalność – tłumaczy Dorota Tylek.

Fandango poszukuje partnerów franczyzowych w miastach od 40 tys. mieszkańców. Zainteresowani powinni dysponować lokalem o powierzchni od 70 do 100 metrów kwadratowych.
- Na pewno jednym z najważniejszych czynników sukcesu w branży odzieżowej jest lokalizacja sklepu. Placówki Greenpoint w większości znajdują się w miejscach o dużym przepływie klientów, jak galerie i główne ulice handlowe w miastach – mówi Dorota Tylek. - Nie bez znaczenia są jednak również i zdolności menedżerskie franczyzobiorcy. Inny ważny czynnik stanowi przestrzeganie standardów wyznaczonych przez firmę i utrzymanie dobrego wizerunku marki. Franczyzobiorcy ze strony Fandango otrzymują pomoc i wsparcie - od wyboru lokalizacji aż po projektowanie i wyposażenie sklepu. W ramach pakietu franczyzowego oferujemy szkolenia z zasad obsługi klienta i visual merchandisingu. Przez cały okres współpracy franczyzobiorcy są objęci stałą opieką ze strony firmy.

(gum)


POPULARNE NA FORUM

Sklep z bielizną w dużej galerii - opłaca się?

Z tego co widzę to żona bieliznę zamawia w sieci, głównie tutaj https://ekskluzywna.pl/ Moim zdaniem coraz więcej biznesów będzie przenosić się do internetu, bo jest...

14 wypowiedzi
ostatnia 19.07.2018
Zarobić na stylu

I like your post. It really useful with me. Thanks for sharing these useful information! - spotify web player

40 wypowiedzi
ostatnia 18.07.2018
Odzież męska - jeansy

This really interesting post. Thanks for sharing! - hotmail login

18 wypowiedzi
ostatnia 18.07.2018
Odzież męska - jeansy

Ja mam 2-3 wytypowane modele, konkretny rozmiar i po prostu poluję na okazje online (szukając po nazwie + rabat, promocja, zniżka itp.)

18 wypowiedzi
ostatnia 16.07.2018
Bershka w franczyzie

I want to encourage that you continue your great writing, have a nice day! Wifi hacking apk

2 wypowiedzi
ostatnia 14.07.2018
Hurtownik - opinie

ja mogę polecić hurtownię odzieży Beta Plus: https://www.hurt-odziez.pl/kontakt. Tanio, sprawna obsługa i szybka dostawa.

12 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

Oczywiście że warto, ale należy pamiętać że kluczem do sukcesu jest dobra hurtownia odzieży, która musi mieć towar dobrej jakości w modnych fasonach i dobrych cenach...

69 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018
Jak założyć sklep z odzieżą

Do otwarcia sklepu internetowe z odzieżą niezbędne jest kilka elementów. 1. Dobra platforma sprzedażowa okraszona atrakcyjną grafiką 2. Dobra hurtownia odzieży...

21 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018