30.06.2012

Firma daje popalić

Moda na e-papierosy i inwestycja nieprzekraczająca 10 tys. zł to główne zalety franczyzy Cigger.

Właścicielem obecnej od pół roku na rynku marki Cigger jest firma New Smoke. Obok e-papierosów firma posiada w ofercie wkłady, atomizery, baterie oraz około 50 smaków liquidów, czyli płynu do wkładów. Jednym słowem wszystko czego potrzeba, żeby zaciągnąć się nikotyną, nie wydzielając przy tym dymu. E-papierosy można palić w miejscach publicznych, bowiem nie pachną i nie emitują substancji smolistych.

Stoisko z e-papierosami Cigger.

W minionych pięciu latach sprzedaż tradycyjnych papierosów spadła o 1/4.

Produkty marki Cigger można nabyć w sklepie internetowym, kilku salonikach firmowych oraz w sześciu punktach franczyzowych i 35 partnerskich. Chcąc podjąć współpracę z siecią przyszły franczyzobiorca powinien przygotować się na inwestycję w wysokości ok. 9 tys. zł. Musi też poszukać miejsca w galerii handlowej, gdzie postawi stoisko. Na tym etapie, jak i podczas negocjacji umowy, można liczyć na pomoc franczyzodawcy. Partner nie musi się także martwić o szkolenie personelu i materiały reklamowe.

- Naszym zamiarem jest uruchomienie do końca roku w galeriach około 30 punktów sprzedaży w systemie partnerskim – mówi Artur Rajzner, dyrektor New Smoke. - Prowadzimy intensywne rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami. Jeszcze w czerwcu obecni będziemy między innymi w Kaliszu.

Podczas gdy sprzedaż papierosów tradycyjnych w ciągu pięciu lat zmalała o niemal jedną czwartą, rynek e-papierosów cały czas rośnie. Największy wpływ na rozwój branży ma postęp technologiczny, który poprawił jakość e-papierosów. Na ich popularność wpływa również zakaz palenia w miejscach publicznych.

(boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Bolesław Adamiec

dziennikarz
Napisz do autora