03.07.2012

Franczyzobiorca na wyspie

Miraculum, producent Pani Walewskiej i Brutala, chce oddać swoje stoiska z kosmetykami w ręce partnerów.

Pierwsze wyspy handlowe z kosmetykami marek należących do Miraculum powstały w styczniu tego roku. Wszystkie stoiska są własnością firmy, ale kolejnym krokiem, który Miraculum zrobi, żeby rozwijać sieć sprzedaży, będzie przekazanie części z nich w ręce franczyzobiorców. Jednak nastąpi to dopiero wtedy, gdy firma umocni swoją pozycję na rynku.

Kosmetyki w sklepie Miraculum.

Stoiska Miraculum znajdują się w centrach handlowych.

- Nikt przed nami nie łączył na jednym stoisku kosmetyków do pielęgnacji z kosmetykami kolorowymi. Dlatego zanim przekażemy nasz pomysł na biznes w ręce franczyzobiorców, chcemy go dokładnie przetestować. W tej chwili sprawdzamy, które galerie handlowe będą dla nas najlepsze, opracowujemy system dostaw i metody promocji. Kiedy będziemy mieć kilkadziesiąt wysp, wówczas część z nich przekażemy we franczyzę – mówi Monika Nowakowska, prezes zarządu Miraculum.

Firma Miraculum powstała w latach 20. ubiegłego wieku. Perłą w koronie firmy stały się produkowane od lat 70. aż po dziś dzień marki Pani Walewska i Brutal. Na wyspach handlowych należących do firmy dostępne są kosmetyki: Miraculum, Pani Walewskia, Tanita, Paloma, Mirasol oraz kosmetyki do makijarzu Joko. Firma prowadzi 10 stoisk Miraculum, które zlokalizowane są głównie w Warszawie i Krakowie.

(mak)