Kefirek uruchomił już trzy sklepy w nowym formacie. Na zdjęciu punkt w Krakowie, przy ulicy Felińskiego.
Sobota
14.07.2012
Rynek dostosowuje się do trendów. Dotyczy to również branży spożywczej, dlatego Kefirek rozpoczął współpracę z małymi sklepami.
 

Kefirek jest małopolską siecią sklepów typu convenience. Do tej pory punkty franczyzobiorców przystępujących do sieci miały większą powierzchnię, jednak ze względu na dużą liczbę zgłoszeń właścicieli mniejszych placówek, firma zdecydowała się na uruchomienie nowego formatu pod nazwą Kefirek Punkt.
- Powierzchnia tych sklepów nie przekracza 120 m2, a liczba pozycji asortymentowych wynosi ok. 2-4 tysięce. Chodzi o to, by klientowi, który ma parę kroków do sklepu zaoferować coś więcej, niż tylko alkohol i chipsy. W końcu każdy z nas potrzebuje czasem kupić po prostu kilka produktów do przygotowania posiłku. Kefirek Punkt będzie miał wsparcie promocyjne – takie samo jak to, z którego korzystają duże sklepy. To samo dotyczy dostaw - w zależności od decyzji właściciela sklepu te mogą być realizowane sześć razy w tygodniu - zapewnia Sławomir Rupikowski, wiceprezes Kefirek SA.

Do tej pory do sieci przyłączyły się trzy tego typu sklepy - wszystkie w Krakowie, trwają rozmowy z kolejnymi franczyzobiorcami. Oprócz tego pod logo Kefirka działa 80 punktów, większość we franczyzie.
- Na rynku funkcjonuje duża liczba małych sklepów prowadzona przez właścicieli od 15-20 lat. Ludzie ci znają swoich klientów i ich wymagania. Potrzebują jednak silnego partnera, który zapewni im ciekawą ofertę oraz wsparcie marketingowe. Regularne dostawy, atrakcyjne ceny i elastyczna forma współpracy sprawia, że małe sklepy chętnie nawiązują z nami kontakt - dodaje Sławomir Rupikowski.

Franczyzobiorca nie ponosi kosztów przystąpienia do sieci Kefirek. Co miesiąc pobierana jest natomiast niewielka opłata licencyjna. Kwota ta pozwala pokryć część kosztów związanych z działaniami marketingowymi i szkoleniowymi. Partnerzy Kefirka, otrzymują premie kwartalne zależne od obrotu, które często znacznie przekraczają pobieraną opłatę licencyjną.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

1 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców

Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)

1 wypowiedzi
ostatnia 27.01.2022
Franczyza, która daje niezależność

No no i tutaj polecę jutrzejszy program Anity Gargas. Redakcjo opamiętajcie się i przestańcie promować reklama i tekstami natywnymi przestępczość zorganizowana....

1 wypowiedzi
ostatnia 26.01.2022