17.07.2012

Stylista samochodów

Franczyzobiorcy S Plus poprawiają wygląd pojazdów prywatnych i służbowych. Klientami firmy są również komisy samochodowe.

S Plus specjalizuje się w szybkiej likwidacji małych szkód komunikacyjnych i parkingowych. Firma świadczy usługi napraw estetycznych oraz zaawansowanej kosmetyki aut.
- Odbiorcami naszych usług są klienci biznesowi - firmy ubezpieczeniowe, auto salony, komisy, jak również klienci indywidualni. Oferta jest S Plus jest atrakcyjna, szczególnie gdy weźmie się pod uwagę oszczędności, jakie może zyskać właściciel pojazdu oddającego go w nasze ręce - twierdzi TOmasz Jezierski, dyrektor zarządzający sieci.

Zdjęcie punktu systemu S Plus

Punkt S Plus może powstać w mieście liczącym powyżej 50 tys. mieszkańców w lokalu o powierzchni 250-500 m2.

Na razie do sieci przystąpiło 21 franczyzobiorców. W 2010 roku, kiedy S Plus liczyło 10 placówek, firma zakładała pozyskanie w przeciągu trzech lat 100 partnerów. Już teraz wiadomo, że trudno będzie zrealizować ten plan. Niemniej jednak wkrótce ruszą punkty w Warszawie, Piasecznie, Bydgoszczy i Kielcach. Inwestycja w biznes wynosi od 250-300 tys. zł. Kwota ta zawiera 50 tys. zł opłaty wstępnej, 100 tys. zł na zakup wyposażenia, 55 tys. zł na dostosowanie lokalu i działania marketingowe. Pozostała kwota powinna zapewnić firmie funkcjonowanie przez pierwsze pół roku, kiedy franczyzobiorca zdobędzie większą liczbę klientów.

Idealnym franczyzobiorcą S Plus jest osoba, która ma doświadczenie w motoryzacji, najlepiej jeśli działała już na rynku sprzedaży aut lub ich serwisowania. Firma wspiera partnerów przekazując im pełne know-how przedsięwzięcia: dostęp do najnowszych technologii i produktów, organizując szkolenia, przekazując projekt lokalu, jego wyposażenie i oznakowanie. S Plus pomaga także w zakresie reklamy i innych działań promocyjnych.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0