22.07.2012

Telepizza podsumowała EURO

Właściciele franczyzowych pizzerii zanotowali w trakcie piłkarskich mistrzostw dwucyfrowe wzrosty sprzedaży.

Obchodząca w tym roku 20-lecie działalności w Polsce Telepizza wprowadziła w kilka zmian w ofercie. Pojawiły się promocje cenowe, na przykład dwie pizze w cenie jednej, a do menu trafiły nowe produkty. Dodatkowo firma wzmocniła działania marketingowe mające na celu wzrost liczby dostaw do klienta. Ograniczono więc wydatki na reklamę w tradycyjnych mediach, a środki te przesunięto na promocję i reklamę w internecie i w social media. Apetyty dodatkowo rozbudziło EURO 2012, podczas którego zamówienia przez internet w szczytowych momentach wynosiły 17 proc. wszystkich zamówień.

Zdjęcie lokalu Telepizza

Minimalna kwota inwestycji w restaurację Telepizzy wynosi 100 tys. zł. Działalność 113 pizzerii działających w Polsce wspierają dwa centra logistyczne firmy zatrudniające 2,5 tys. pracowników.

- Tylko przez pierwsze 6 miesięcy tego roku, spółka odnotowała całkowity wzrost sprzedaży o ponad 10 proc., przy wzroście sprzedaży przez internet o ok. 14 proc. W trakcie EURO największy ruch odnotowywaliśmy w restauracjach znajdujących się na szlakach komunikacyjnych kibiców - mówi Iwona Olbryś, dyrektor generalny Telepizza.

Telepizza Poland należy do Grupy Telepizza, która posiada niemal 1000 restauracji w takich krajach jak Polska, Hiszpania, Portugalia, Chile, Peru oraz Kolumbia. Pierwszy lokal powstał w sercu Madrytu, gdzie obecnie znajduje się centrala firmy. Do Polski Telepizza zawitała w 1992 roku, od 2001 roku licencję na biznes mogą kupić franczyzobiorcy. Firma jest członkiem Polskiej Organizacji Franczyzodawców.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0