02.08.2012

Pierścionek z komórki

Yes wchodzi w nowy kanał sprzedaży. Teraz swoje produkty będzie rozprowadzał również za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

Coraz więcej osób korzysta z internetu za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Jak podają badania przeprowadzone przez Prosper Mobile Insighs, wirtualnych wizyt w sieci częściej dokonują panie. Pocztę internetową wyłącznie za pośrednictwem urządzeń mobilnych sprawdza 57,3 proc. pań i 44,4 proc. panów. Połowa pań (50,9 proc.) wykorzystuje tablety i smartfony do wyszukiwania informacji (39,4 proc. mężczyzn), a 48 proc. ankietowanych płci żeńskiej mobilnie sprawdza Facebooka (36,3 proc.). Nic więc dziwnego, że kolejne firmy tworzą aplikacje na smartfony lub tablety, których zadaniem jest promocja marki. Do tego grona niedawno dołączyła firma Yes.

Zdjęcie punktu systemu Yes Sklepy Jubilerskie

Do końca tego roku sieć Salonów Jubilerskich Yes ma powiększyć się o pięć nowych placówek.

- Stworzyliśmy aplikację mobilną, która umożliwia zaprojektowanie własnego zestawu pierścionków z zaproponowanych przez nas wzorów. Klienci salonów Yes, użytkownicy smartfonów oraz Facebooka, mogą za jej pośrednictwem wziąć udział w konkursie, albo dokonać zakupu w naszym sklepie. Akcja promocyjna trwała do końca sierpnia tego roku – mówi Karolina Gauza, specjalista ds. marketingu spółki Yes Biżuteria.

Salony jubilerskie Yes istnieją na polskim rynku już od przeszło 30 lat. Logo firmy znajduje się dziś nad wejściem do 105 sklepów, z których tylko jeden zarządzany jest przez centralę firmy, reszta prowadzona jest przez franczyzobiorców (89 salonów), bądź partnerów (15). Do końca tego roku sieć ma powiększyć się o pięć nowych placówek.

(mak)