03.08.2012

Krupa i Minge poprawią sprzedaż?

Esotiq wprowadza do swoich sklepów kolekcje bielizny zaprojektowane przez celebrytki. Firma zapowiada również liczne otwarcia.

W sezonie jesienno-zimowym Esotiq zamierza kontynuować współpracę z projektantką mody Evą Minge oraz modelką Joanną Krupą. Obie panie zaprojektowały dla Esotiq własne linie bielizny i odzieży. Znana modelka pojawi się również w spotach reklamowych, które będą częścią jesiennej kampanii promocyjnej. Oprócz tradycyjnych mediów, takich jak prasa, radio, czy telewizja, Esotiq przygotował również kampanię w internecie.

Joanna Krupa, modelka, twarz i udziałowiec firmy Esotiq&Henderson.

Joanna Krupa jest twarzą firmy Esotiq i projektuje dla niej bieliznę sygnowaną swoim nazwiskiem. Modelka jest również udziałowcem firmy.

- Znaczenie internetu wśród mediów wykorzystywanych do komunikacji marketingowej rośnie. Dlatego konsekwentnie budujemy naszą obecność w internecie np. poprzez obecność w mediach społecznościowych. Chcemy w ten sposób budować relacje z klientkami i jednocześnie wspierać sprzedaż w salonach Esotiq – wyjaśnia Aleksandra Sobotka.

Dziś pod logo Esotiq działa 157 salonów z bielizną, zaś do końca roku sieć ma powiększyć się o kolejne 42 sklepy.
-Większość naszych salonów prowadzą franczyzobiorcy i chcielibyśmy, żeby wśród nowych otwarć dominującą rolę również odegrała franczyza – zapowiada Aleksandra Sobotka, odpowiedzialna za rozwój sieci Esotiq.

Do sieci sklepów z bielizną Esotiq & Henderson można przystąpić bez żadnych opłat. Koszty inwestycji związany z aranżacją salonu (zakup mebli oraz elementów dekoracyjnych) to 600/700 zł netto za m2. Sklepy Esotiq powstają w miastach liczących więcej niż 20 tys. mieszkańców. Franczyzobiorca powinien dysponować lokalem o powierzchni 50-70 m2. Esotiq oddaje swoim partnerom towar w depozyt, dlatego franczyzobiorca nie musi angażować środków w zatowarowanie salonu.

(mak)