Fornetti to sieć minipiekarni i kawiarenek specjalizująca się w produkcji i wypieku półfrancuskich i francuskich ciasteczek i przekąsek.
Wtorek
07.08.2012
Firma otworzyła sezonową minipiekarnię. W ramach sieci powstają również większe punkty, które umożliwiają konsumpcję na miejscu.
 

Rok 2012 to dla minipiekarni Fornetti czas wielu zmian. Firma stawia na rozbudowę oferty udostępniając swoje produkty w kolejnych sieciach sklepów spożywczych. Mrożone ciasteczka sprzedawane pod markami Fornetti Home można kupić m.in. supermarketach Stokrotka, Piotr i Paweł, Real, Netto i Alma.

Fornetti w dalszym ciągu rozwija swoją sieć minipiekarni, która w ciągu minionych dwóch miesięcy powiększyła się o kilka nowych punktów sprzedaży. Aromatyczne wypieki można kupić m.in. w Poznaniu, Warszawie i Jeleniej Górze. W Krynicy Morskiej powstał sezonowy punkt, a w Toruniu został otwarty sklep, w którym klienci mogą nie tylko kupić gorące francuskie ciasteczka, ale też od razu je skonsumować. Do nowego formatu został również przebudowany punkt Fornetti w Lublinie.

- W obecnych warunkach makroekonomicznych chcemy skupić swoją uwagę na ulepszeniu istniejących już placówek, a nie na licznych otwarciach. Jednym z elementów nowej strategii jest przebudowa już istniejących stoisk do nowych formatów nastawionych na ergonomię i uniwersalność. Wprowadzone zmiany mają stymulować sprzedaż i rozwój już funkcjonujących placówek – mówi Agnieszka Jaruga, kierownik działu marketingu Fornetti.

Pod logo Fornetti działa w Polsce blisko 200 minipiekarni, z których większość prowadzą franczyzobiorcy. Firma pochodząca z Węgier działa na naszym rynku już od ponad 10 lat.

(mak)


Magdalena Krocz