Według badania "Polska na talerzu 2012" przeprowadzonego przez Makro Cash & Carry kebab jest drugim najczęściej spożywanym daniem poza domem. Szczególną popularnością cieszą się one w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców.
Czwartek
09.08.2012
Ali Baba zaopatruje swoje lokale w kebaby własnej produkcji, dzięki czemu franczyzobiorcy mogą otrzymać zatowarowanie w kredycie.
 

Ali Baba Kebab & Pita funkcjonuje na polskim rynku od 1990 roku. Oprócz sieci lokali serwujących arabskie przekąski firma posiada także własny zakład produkcyjny kebabów i wyrobów wędliniarskich. Zakład mieści się w Połajewie, koło Poznania i zaopatruje wiele restauracji, także spoza terenu województwa wielkopolskiego. Dostarcza również produkty do 4 lokali franczyzowych i jednego własnego działającch pod logo Ali Baba.

- Planujemy otwarcie 10 nowych restauracji do końca trzeciego kwartału przyszłego roku – mówi Tarek Al Dahhan, dyrektor ds. rozwoju sieci Ali Baba. - Partnerów poszukujemy w miastach liczących powyżej 10 tys. mieszkańców. Franczyzobiorcom dajemy dużo swobody w prowadzeniu lokalu pod naszym logo, zapewniamy projekt aranżacji, witrynę oraz menu board.

Franczyzobiorca, chcąc przystąpić do sieci, powinien dysponować lokalem o powierzchni od 40 do 65 m2. Koszt remontu lokalu uzależniony jest od jego aktualnego stanu, natomiast na aranżację trzeba przeznaczyć ok. 1 tys. zł za każdy m2. Franczyzodawca nie pobiera opłaty wstępnej, jak i przez cały okres trwania współpracy. Dodatkowo udziela kredytu do 3 tys. zł na pierwsze zatowarowanie.

(boa)


Bolesław Adamiec
dziennikarz
/2/
ZOBACZ WIĘCEJ