13.08.2012

Odświeżony Mr Hamburger

Fast foody w nowej odsłonie wchodzą do miast liczących 20 tys. mieszkańców.

Pierwsze dni sierpnia przyniosły otwarcia odświeżonych barów Mr. Hamburger. Zmianę wizualizacji przeszły jak na razie trzy bary – dwa w Sosnowcu i jeden w Dąbrowie Górniczej. W dalszej kolejności zaplanowano otwarcie lokalu w Rudzie Śląskiej, a docelowo remont przejdą pozostałe bary należące do sieci.

Bar Mr Hamburger w Sosnowcu po rebrandingu.

Jednym z pierwszych barów Mr Hamburger, które zostały wyremontowane, był lokal w Sosnowcu.

Pod logo Mr Hamburger działa 17 lokali z jedzeniem typu fast food, 12 z nich prowadzą franczyzobiorcy. Bary powstają najczęściej w miastach liczących 50 tys. mieszkańców. Niedawno firma zmieniła strategię otwarć i postanowiła wejść ze swoją ofertą do miast liczących nawet 25 tys. osób.

- Prowadzimy właśnie rozmowy z trzema potencjalnymi franczyzobiorcami. Na razie chcemy skupić się na rozwoju sieci na terenie woj. śląskiego, opolskiego i małopolskiego – mówi Dariusz Kozorowski odpowiedzialny za rozwój sieci Mr Hamburger. - Chcemy, aby działania podjęte pomiędzy nami a naszymi partnerami opierały się na jak najlepszych relacjach, takich, które udało się stworzyć wśród naszych pracowników. Rozwijając sieć franchisingową kierujemy się zasadą "Prowadzisz swój własny biznes, ale nie jesteś w nim sam"

Inwestycja we własny bar Mr Hamburger wynosi ok. 85 tys. zł. W tej kwocie zawarta jest opłata wstępna oraz wydatki na wyposażenie baru w niezbędny sprzęt, nie zawiera jednak kosztów adaptacyjnych lokalu. Bary Mr Hamburger powstają najczęściej w centrach handlowych i przy ruchliwych ulicach miast. W zależności od położenia lokale mają od 40 m w centrach handlowych, do 80 m2 w pomieszczeniach z salą jadalną.

Pierwszy bar Mr Hamburger powstał w Chorzowie w 1990 roku. Właścicielem marki jest firma Pakt, a zarządzaniem siecią i jej rozwojem od lipca tego roku zajmuje się wydzielona ze struktur firmy spółka Mr Hamburger.

- Stale poprawiamy i wzbogacamy nasze menu, które w obecnej chwili przybrało nowy, świeży wygląd. Opracowujemy nowe linie dań, takie jak: „Polskie Smaki” – przykładem jest kanapka z wysokiej jakości mięsa wołowego, smażonego bezpośrednio przed podaniem - opowiada Kozorowski.

(mak)