27.08.2012

Partner sprzeda OC

Porównywarka kosztów ubezpieczeń w firmie CUK to główne narzędzie pracy partnera. Wkrótce ruszą prace nad infolinią dla klientów.

Jesień tego roku upłynie w Centrum Ubezpieczeń Komunikacyjnych pod znakiem promocji marki. W mediach tradycyjnych oraz w internecie pojawią się kampanie reklamowe, które mają zwiększyć jej rozpoznawalność.
- Naszym priorytetem jest ułatwienie klientom dostępu do oferty CUK Ubezpieczenia poprzez otwieranie Oddziałów w nowych miejscowościach oraz jeszcze bardziej aktywne działania w internecie – zapowiada Monika Grabowska, koordynator rozwoju sieci partnerskiej.

Zdjęcie punktu systemu CUK Centrum Ubezpieczeń Komunikacyjnych

CUK Ubezpieczenia to multiagencja, w której można znaleźć ofertę największych towarzystw ubezpieczeniowych działających w Polsce. Pierwszy oddział firmy powstał w 2001 roku w Toruniu.

W tej chwili firma liczy ponad 80 biur działających w różnej wielkości miastach naszego kraju. Większość z nich, bo aż 53, prowadzą franczyzobiorcy. CUK Ubezpieczenia cały czas rozwija swoją sieć sprzedaży. W ciągu najbliższego miesiąca powstaną placówki w Pabianicach, Konstantynowie, Wyszkowie, Nowogardzie i Nowym Tomyślu.
- Interesują nas miasta o potencjale co najmniej 10 tys. mieszkańców, ale nie odrzucamy ofert od partnerów z największych metropolii – mówi Monika Grabowska.

Kluczowe znaczenie w prowadzeniu tego typu działalności odgrywa lokalizacja. Idealnym miejscem jest główna ulica miasta.
- Na pewno atutem lokalizacji jest bliskie sąsiedztwo Wydziału Komunikacji, pod warunkiem, że znajduje się on w centralnej części miasta. W tym biznesie nie sprawdzają się osiedla, boczne uliczki, czy tzw. ulice „przelotowe”. Zarówno miejsce jak i sam budynek, w którym ma być prowadzona działalność muszą być reprezentacyjne i charakteryzować się wysokim standardem. Naszym docelowym klientem jest kierowca, musimy więc zadbać również o to aby swobodnie zaparkował auto nieopodal biura – wyjaśnia Monika Grabowska.

Koszt uruchomienia franczyzowej placówki CUK Ubezpieczenia to ok. 20 tys. zł. W kwocie tej znajdują się koszty aranżacji biura, oznakowania oraz sprzętu. Firma nie pobiera opłat za przystąpienie do sieci, partner jest jednak zobligowany do uiszczania opłaty miesięcznej w wysokości 100 zł.

- Naszym atutem jest możliwość porównania ofert i wyboru najkorzystniejszego dla klienta wariantu w ciągu kilku minut. Posiadamy autorski system informatyczny, który precyzyjnie i w bardzo krótkim czasie wylicza składki ubezpieczenia OC i AC – mówi Monika Grabowska. - Oprócz ubezpieczeń komunikacyjnych, w których się specjalizujemy, w naszej agencji można dokonać zakupu także innych produktów, np. ubezpieczeń mieszkaniowych, NNW, turystycznych czy też polis na życie.

(mak)