01.03.2002

LPP otworzy kolejne salony

LPP, spółka projektująca i dystrybuująca odzież zamierza w 2002 roku wypracować 15 mln zł zysku netto

Jak podaje „Prawo i Gospodarka”, LPP spółka projektująca i dystrybuująca odzież zamierza w 2002 roku wypracować 15 mln zysku netto oraz przychody rzędu 200 mln zł – poinformował Dariusz Pachla, wiceprezes Zarządu LPP odpowiedzialny również za sprawy finansowe spółki.

- Pierwsze dwa miesiące tego roku były naprawdę bardzo dobre. Dlatego na razie wszystko wskazuje na to, że i tegoroczna prognoza zostanie całkowicie zrealizowana – stwierdził Marek Piechocki, prezes LPP. W 2001 r. spółka zrealizowała prognozę wyników finansowych, jaką zaprezentowała w listopadzie 2000 r.

Flagową marką spółki jest Reserved, pod którą kryje się odzieżowa kolekcja przede wszystkim dla młodych ludzi. Obecnie spółka otworzyła łącznie 24 salony Reserved, do końca 2002 r. ma ich być 41, a docelowo (do 2005 r.) – 100. Podobne salony uruchomione zostaną m.in. w Moskwie, Budapeszcie i Czechach. LPP funkcjonuje na giełdzie niespełna rok – debiut miał miejsce w maju ub.r.

Więcej: Prawo i Gospodarka, 1 marca 2002

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0