09.09.2012

Mandat albo NordGlass

Jazda z pękniętą szybą może skutkować utratą dowodu rejestracyjnego pojazdu. Zyskują na tym partnerzy NordGlass.

NordGlass jest producentem szyb samochodowych oraz właścicielem największej w Polsce sieci serwisowej specjalizującej się w ich wymianie i naprawie. Firma posiada 40 placówek własnych oraz 82, z którymi współpracuje na zasadach partnerskich, co zapewnia dostęp do oferowanych usług na terenie całego kraju.

Punkt wymiany szyb NordGlass. Fot. NordGlass

Mimo że ponad 70 proc. szyb NordGlass trafia na eksport, firma poszukuje partnerów do budowania sieci sprzedaży w Polsce.

- Cały czas rozwijamy naszą sieć serwisową, którą w bieżącym roku uzupełniliśmy o punkty franczyzowe. To zupełnie nowy model współpracy w branży automotive. Do końca roku zamierzamy ją powiększyć o kilkanaście filii pracujących w oparciu o ten model – mówi Andrzej Parzoch, dyrektor krajowej sieci sprzedaży NordGlass. - Wzrost udziału w rynku poprzez poprzez rozwiązania franczyzowe jest dla nas priorytetem.

Firma poszukuje partnerów pośród osób prowadzących działalność gospodarczą, najlepiej w branży motoryzacyjnej oraz dysponujących odpowiednią lokalizacją. Warunkiem przystąpienia do sieci jest wniesienie przez przedsiębiorcę wstępnej opłaty franczyzowej. Sieć zapewnia swoim partnerom know-how, wyposażenie serwisu, udział w licznych szkoleniach, wsparcie logistyczne i marketingowe oraz pełny dostęp do produkowanych szyb. Dzięki podpisanym umowom na likwidację szkód szybowych franczyzobiorca już na starcie działalności otrzymuje dostęp do klientów towarzystw ubezpieczeniowych i segmentu CFM (Car Fleet Management).

Marka NordGlass znana jest nie tylko w Polsce, ale także na czterech innych kontynentach. Po osiągnięciu pozycji lidera w kraju, firma nadal stale rozwija swoje struktury oraz kontynuuje zagraniczną ekspansję. Obecnie ponad 70 proc. z 1,3 mln wyprodukowanych co roku szyb trafia na eksport. Produkty NordGlass są przez to obecne niemal w całej Europie, a także Afryce, Azji, Ameryce Południowej oraz od niedawna także w Stanach Zjednoczonych.

- W Polsce w ostatnich latach stale przybywa samochodów. Mimo wzrostu cen paliw coraz więcej osób korzysta codziennie z samochodów. Coraz większe jest także zapotrzebowanie na usługi naprawy i wymiany szyb samochodowych, co sprzyja prowadzeniu tego typu działalności – dodaje Andrzej Parzoch.

(boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Bolesław Adamiec

dziennikarz
Napisz do autora