10.09.2012

Jubileusz na plusie

Staramy się utrzymywać najwyższą jakość produktów nie zmieniając ich cen - mówi Bartosz Urbański, kierownik sprzedaży działu hurtu Lee Cooper.

Miniony rok nie oszczędzał branży odzieżowej, wiele firm zakończyło go pod kreską. Jakie wyniki zanotował Lee Cooper?
Wbrew pozorom 2011 rok był dla firmy bardzo dobry. Mimo trudnej sytuacji rynkowej powstało dziewięć nowych punktów sprzedaży. W tym samym czasie opracowaliśmy i wdrożyliśmy koncept sklepu, który funkcjonuje w nowo otwartych placówkach. Odświeżyliśmy wnętrza, a w ofercie pojawiły się w nowe produkty, ponieważ odeszliśmy od sprzedaży wyłącznie odzieży jeansowej. Nasze działania zostały zauważone, dzięki czemu otrzymaliśmy dwie biznesowe nagrody.

Bartosz Urbański, kierownik sprzedaży dział hurtu Lee Cooper.

Nowe trendy pojawiają się bardzo szybko i aby być na czasie, z tym co się obecnie dzieje się w branży, warto uczestniczyć w różnego rodzaju imprezach branżowych.
Bartosz Urbański, kierownik sprzedaży działu hurtu Lee Cooper

Czy w bieżącym roku koniunktura rynkowa jest bardziej sprzyjająca?
Tak, ale tylko w nieznacznym stopniu. Jest to cały czas ciężki czas dla całej branży odzieżowej. Na szczęście histeria wytworzona przez docierający na nasz rynek kryzys powoli się uspokaja. Wzrost zamożności średniej klasy społecznej rokuje bardzo dobrze dla marek oferujących wysoką jakość produktów w średniej półce cenowej, a właśnie dla takiego klienta dedykowana jest oferta Lee Cooper. Staramy się utrzymywać najwyższą jakość produktów nie zmieniając ich cen, co nie jest łatwe przy stałych wahaniach kursowych i dużym wzroście cen materiałów.

Jakie pojawiają się w branży nowe trendy?
Moda jest taką dziedziną handlu, za którą czasami trudno nadążyć. Zdecydowanie przeżywamy okres jej najszybszego rozwoju, głównie z powodu globalizacji. Nowe trendy pojawiają się bardzo szybko i aby być na czasie, z tym co się obecnie dzieje się w branży, warto uczestniczyć w różnego rodzaju imprezach branżowych.

Marka ma już 20-letnie doświadczenie na polskim rynku odzieżowym.
Zgadza się, w kwietniu bieżącego roku nasza firma obchodziła jubileusz 20-lecia marki Lee Cooper w Polsce. Gościem honorowym imprezy był potomek samego założyciela firmy – jego wnuk Tim Cooper. Mamy nadzieję na kolejne huczne jubileusze.

rozmawiał (boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0