Franczyzodawca Trattoria Rucola organizuje szkolenie dla kucharzy, kelnerów, managerów oraz pracowników na innych stanowiskach.
Wtorek
11.09.2012
W stolicy powstała już trzecia Trattoria Rucola. Restauracje serwujące włoskie specjały chcą przyciągnąć przede wszystkim całe rodziny.
 

Restauracje Trattoria Rucola powstają od początku 2010 roku. Pierwsza z nich została otwarta na warszawskiej Saskiej Kępie, kolejna na Starówce. We wrześniu z kolei ruszył punkt w centrum miasta. Właściciel sieci zapowiada kolejne otwarcia, m.in. w Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście, a partnerów ma pozyskiwać dzięki opracowanej ofercie franczyzowej. Klienci Trattorii Rucola mogą znaleźć w menu włoskie dania, w tym makarony, pizze, steki z polędwicy, mule, sałatki i desery. Ostatnio otwarta restauracja jest największa z działających dotychczas. W głównej sali znajduje się również antresola dla 50 osób oraz miejsce zabaw z drewnianymi domkami dla maluchów i starszych dzieci. Menedżer restauracji jest w trakcie pozyskiwania licencji umożliwiającej prowadzenie sprzedaży alkoholu.

- Podczas projektowania naszego kolejnego lokalu skupiliśmy się na zaplanowaniu przestronnego wnętrza, w którym możemy stworzyć komfortowe miejsce dla wszystkich, przede wszystkim dla rodziców i ich pociech, dla których specjalnie stworzyliśmy dużą przestrzeń. Wnętrze oraz zamknięty ogródek pozwalają nam także na organizację bankietów i imprez firmowych – mówi Karol Komorowski, współwłaściciel restauracji.

Wymagania wobec franczyzobiorców dotyczą przede wszystkim znalezienia odpowiedniego lokalu o powierzchni minimum 100 m2. Właściciel licencji chce się podzielić ze swoimi partnerami know-how, w skład którego wchodzi menu, kontakty do dostawców, technologów i wykonawców, pomoc w aranżacji lokalu oraz doborze pracowników. Franczyzodawca przygotuje również biznes plan dla nowo otwartej restauracji.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz
/2/
ZOBACZ WIĘCEJ