Tani biznes pod chmurką

Deser podawany jest w dwóch porcjach: dużej - czapeczce baseballowej i mniejszej - kubeczku papierowym, które są równoważne 4 i 3 gałkom zwykłych lodów.
Sobota
15.09.2012
Mobilne stoisko do sprzedaży deserów lodowych ICE’N’GO! najlepiej sprawdza się w miejscach odwiedzanych przez turystów.
 

Współpracę franczyzową z ICE’N’GO! można podjąć w kilku formatach – mobilne stoisko albo kiosk sprzedażowy. Wszystko zależy od miejsca prowadzenia biznesu.
- W 2012 roku nasi partnerzy nie ponoszą opłat franczyzowych. Zakup stoiska lub jego dzierżawa jest jednocześnie opłatą za przystąpienie do sieci. Cena stoiska mobilnego wynosi ok. 16-17,5 tys. zł, zaś kiosku to kwota 25-30 tys. zł w zależności od jego wyposażenia dodatkowego - mówi Paweł Kaziród, menedżer ds. rozwoju sieci ICE’N’GO!

Do podanych opłat trzeba doliczyć koszty pierwszego zatowarowania, które są indywidualnie ustalane z partnerem. Minimalny okres dzierżawy stoiska to jeden rok lub jeden sezon, jeśli punkt prowadzony jest na przykład latem w turystycznym kurorcie. Optymalna lokalizacja to miejsca o dużym natężeniu ruchu turystycznego, w tym w miejscowościach nadmorskich, górskich, nad basenami, w aqua parkach, ogrodach zoologicznych lub w galeriach handlowych.

Do bieżących obowiązków franczyzobiorcy należy zatowarowanie stoiska.
- Partner składa zamówienie w systemie on-line lub telefonicznie na określoną ilość produktów ICE’N’GO! Dostawy realizowane są najpóźniej po 3 dniach roboczych. Mrożone desery transportowane są w specjalistycznych pojazdach posiadających chłodnie głęboko mrożące. Koszty energii dla urządzeń głęboko mrożących oscylują wokół kwoty 160 zł miesięcznie. Urządzenia te pracują przez całą dobę - wyjaśnia Paweł Kaziród.

ICE’N’GO Polska Sp. z o.o. zaprezentuje swój biznes na jesiennych Targach Franczyza 2012. Oferta firmy jest skierowaną przede wszystkim do osób, które nie posiadając dużego kapitału początkowego mogą rozpocząć prowadzenie własnego biznesu. Plany związane z rozwojem sieci na 2013 rok to osiągnięcie liczby 50-60 punktów franczyzowych na terenie Polski. Marka obecna jest także na Węgrzech, w Rumunii, Czechach i Chorwacji.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz