Czujność klientów i franczyzobiorców

Na zachodzie Europy większość agentów jest skupiona w sieciach franczyzowych. Roman Fon, prezes agencji turystycznej Multita
Poniedziałek
17.09.2012
O budowaniu zaufania w branży turystycznej w kontekście wydarzeń mijających wakacji opowiada Roman Fon, prezes agencji turystycznej Multita.
 

Jak upadki tak dużej liczby biur podróży wpłynęły na sytuację placówek Multity?
Po ogłoszeniu bankructw kilku biur podróży kupujący wycieczki stali się czujniejsi, dlatego dużo trudniej jest zdobyć ich zaufanie. Klienci szukają zaufanych biur, które istnieją na rynku od wielu lat i cieszą się dobrą opinią. Z tego powodu franczyzobiorcy muszą się borykać z chwilowymi problemami, jakie mają miejsce na rynku usług turystycznych. Naszym atutem jest bardzo szeroka oferta, w której znajdują się wycieczki ok. 130 organizatorów turystyki, bilety lotnicze, autokarowe i promowe, ubezpieczenia turystyczne. Przy tak szerokim wachlarzu propozycji jesteśmy w stanie obsłużyć każdego – począwszy od rodzin z dziećmi, poprzez grupy zorganizowane, kończąc na świadomym i wymagającym kliencie.

Jaka jest przyszłość rynku usług turystycznych?
Obecnie rynek jest w fazie rozwoju. Jeszcze kilka lat temu nie było systemów franczyzowych dedykowanych dla biur podróży. W tej chwili takich firm jest kilka, bo coraz więcej przedsiębiorców interesuje się formą współpracy, jaką jest franchising. Wiele osób próbuje swoich sił w różnych branżach, a w takim wypadku łatwiej jest skorzystać z wiedzy, doświadczenia i systemu, którymi dysponuje franczyzodawca. Na zachodzie Europy większość agentów jest skupiona w sieciach franczyzowych. Wszystko wskazuje na to, że w Polsce rynek niedługo będzie wyglądał podobnie.

Jakie są plany sieci Multita na przyszłość?
Cały czas pracujemy nad polepszaniem naszych usług i pogłębianiem wiedzy z zakresu turystyki. Na podstawie doświadczenia, jakie zdobywamy poprzez pracę z już istniejącymi franczyzobiorcami tworzymy ofertę, która jest dopasowana do potrzeb klienta. Drugim elementem naszej strategii jest otwieranie nowych salonów sprzedaży Multita. Chcemy, aby marka stała się rozpoznawalna zarówno wśród inwestorów, jak i klientów końcowych, którzy zechcą zakupić usługę turystyczną w znanym i sprawdzonym biurze.

Rozmawiała (mak)


POPULARNE NA FORUM

Pieniądze w podróży

its great post and help me alot. please keep continue posting articles on your great site. play solitaire

10 wypowiedzi
ostatnia 15.09.2018
Pieniądze w podróży

Thanks For sharing this information. It’s Nice..!!! https://games.lol/mini-game/best-classic-spider-solitaire/

10 wypowiedzi
ostatnia 15.09.2018
Noclegi dla firm - czy warto?

Moim zdaniem to ma ens wtedy, kiedy stworzysz miejsce spotkań dla firm z kompleksowymi usługami - cateringiem, salami konferencyjnymi, możliwością zorganizowania...

17 wypowiedzi
ostatnia 05.09.2018
Domki zamiast hotelu

Ja najczęściej wynajmuję apartamenty, gdzie jest aneks kuchenny. Dzięki temu zawsze mogę przygotować nawet na wakacjach posiłki, co wiąże się z oszczędnością...

26 wypowiedzi
ostatnia 28.08.2018
Any part of India & aboard holiday trip

This "thanksgiving" feast was not repeated the following year. But in 1623, during a severe drought, the pilgrims gathered in a prayer service, praying for rain. When a long,...

2 wypowiedzi
ostatnia 15.08.2018
Any part of India & aboard holiday trip

Country holidays Inn & Suites offers best holiday deal on all parts of the worldwide country at a budget-friendly rate. If you can not decide what destination best for you due...

2 wypowiedzi
ostatnia 08.08.2018
Global CFM Rent a Car - jakie są wasze opinie?

witam firma global rent a car ujme to krotko jeden wielki wal /przekret nie polecam i przestrzegam przed ta firma znajduja uszkodzenia bez ogledzin samochodu a jesli nawet...

32 wypowiedzi
ostatnia 07.08.2018
Hotelik

Hello guys do you know that going through a review of websites will give you much insight about it which you can’t know by simply visiting it,Here is the Allassignmenthelp...

26 wypowiedzi
ostatnia 06.08.2018