18.09.2012

Portale grupowe zmieniają rynek

Yasumi opłaca się otwierać gabinety Wellness & Spa w małych miastach. Wszystko przez promocje oferowane przez portale zakupów grupowych.

W ramach współpracy z firmą Yasumi franczyzobiorcy mogą poprowadzić biznes w jednym z trzech oferowanych konceptów: Yasumi epil, Yasumi Slim, Yasumi - Instytuty Zdrowia i Urody. Łącznie działa ponad sto punktów oferujących różne usługi poprawiające urodę, w tym fotoepilację, masaże, usuwanie tkanki tłuszczowej.
- O wyborze konceptu decydują głównie zasoby finansowe naszych partnerów, ale też ich polityka i pomysł na biznes - twierdzi Artur Kołecki, dyrektor ds. rozwoju gabinetów kosmetycznych Yasumi. Największy postęp w liczbie nowo otwartych gabinetów pod marką Yasumi notował projekt Yasumi epil. Dużym zainteresowaniem cieszy się również koncept Yasumi slim, który rozszerzył swoje usługi o kosmetykę estetyczną. Innym czynnikiem, który wpływa na wybór franczyzobiorców są ograniczenia przestrzenne i aglomeracyjne. Jeśli w niektórych miastach gwarantowaliśmy już wyłączność na dany teren, wówczas inwestorowi, któremu bardzo zależy na współpracy z nami możemy zaoferować inny format gabinetu. Obok początkowej kwoty inwestycji na decyzję przedsiębiorcy wpływ mają także bieżące koszty utrzymania biznesu: czynsze, wynagrodzenia pracowników, opłaty stałe, media, które zwłaszcza w większych miastach potrafią być bardzo wysokie.

Masaż wykonywany w gabinecie Yasumi.

Inwestycja w koncepty Yasumi wynoszą: Yasumi epil (ok. 75 tys. zł), Yasumi Slim (80 tys. zł), Yasumi Instytuty Zdrowia i Urody (190-220 tys. zł).

W związku z nasyceniem usług dla zdrowia i urody w dużych miastach sieci coraz częściej wchodzą do mniejszych miejscowości. Mimo, że rynek małych miast jest mniejszy, nie ma w nim tak dużej liczby salonów jak w miastach wojewódzkich.
- Dochodzą do tego zjawiska sprzedaży pakietów zabiegów poprzez portale grupowe, co zachwiało rentownością wielu usług. W mniejszych miastach to zjawisko nie występuje, dlatego biznes plan może być dostosowany do realnych i zarazem opłacalnych cen zabiegów - dodaje Kołecki.

Yasumi śledzi aktualne trendy w branży Wellness & Spa biorąc udział w targach poświęconych poprawianiu urody. Franczyzodawca weźmie również udział w 10 edycji Targów Franczyzy, na których oprócz stoiska przygotował także prezentację oferty swojego biznesu na odbywające się równolegle Forum Szkoleniowe. Franczyzobiorcy firmy mogą liczyć na upusty w kupowanych kosmetykach oraz pełne wsparcie przy zakładaniu i prowadzeniu gabinetów, w tym zapewnia umeblowanie, nowoczesne urządzenia, szkolenia oraz działania PR.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

3