Logo Dominium Pizzy zeskanowane

Pizza Dominium wprowadziła także innowacyjną wersję logo. Sieć jako pierwsza stworzyła je w formie blue kodu, który można zeskanować i pobrać za pomocą aplikacji kartę rabatową.
Piątek
21.09.2012
Sieć pizzerii umożliwiła swoim klientom korzystanie z rabatów za pomocą nowej aplikacji internetowej.
 

Z początkiem tygodnia Dominium Pizza powiększyła swoją sieć lokali o kolejną zagraniczną placówkę. Pizzeria o powierzchni 158 m2 została uruchomiona w Bukareszcie, to już piąty lokal sieci w stolicy Rumunii. Z zagranicznych klientów Dominium Pizza serwuje swoją pizzę także w jednej restaurację na Litwie. W Polsce najwięcej lokali znajduje się w województwie mazowieckim, małopolskim i śląskim.

Łącznie pod szyldem z niebieską szachownicą działa ponad 60 pizzerii. Inwestycja we franczyzową restauracją Dominium Pizza zaczyna się od 200 tys. zł, a ostateczna kwota zależy od wielkości lokalu oraz jego stanu. Franczyzodawca pomaga w przygotowaniu kampanii reklamowej mającej na celu promocję restauracji, wspiera w rozwiązywaniu bieżących problemów oraz okresowo organizuje kontrole i spotkania z partnerami.

Nowością w sieci Pizza Dominium jest możliwość korzystania z kart rabatowych i kuponów poprzez urządzenia mobilne. Umożliwia to aplikacja mobilna blue pocket, która zbiera karty członkowskie, kupony, a nawet bilety wstępu w jednym miejscu. Chcąc skorzystać z rabatu wystarczy pobrać kartę lub kupon z aplikacji, a następnie pokazać je kierowcy dostarczającemu pizzę lub w restauracji przy składaniu zamówienia. Co więcej, blue pocket pokazuje także gdzie znajduje się najbliższa pizzeria sieci oraz trasę dotarcia do niej.

(boa)


Bolesław Adamiec
dziennikarz