Nowa strategia, nowy image

W sklepach Locci można kupić obuwie oraz galanterię skórzaną polskich i zagranicznych producentów.
We wrześniu firmowe salony obuwnicze powstały w Galerii Wisła w Płocku oraz w Centrum Handlowym Plaza w Poznaniu.
Niedziela
30.09.2012
Właściciel marki Locci zmienił wizualizację swoich sklepów. To pierwszy krok przed wejściem we franczyzę.
 

Firma Locci z Poznania zajmuje się sprzedażą obuwia od 1991 roku. Do tej pory posiadała 5 sklepów pod kilkoma nazwami na terenie Wielkopolski. Plan intensywnego rozwoju w galeriach i centrach handlowych zakłada otwarcie przez najbliższe 5 lat kilkudziesięciu salonów. Strategi ta wymagała jednak od właściciela marki opracowania nowej identyfikacji wizualnej, dzięki której sieć będzie atrakcyjniejsza dla klientów i potencjalnych franczyzobiorców.
- Przy tworzeniu nowego wizerunku sklepów dla Locci skupiliśmy się na podkreśleniu elegancji obuwia oraz komfortu wyboru, który sieć oferuje swoim klientom. Dlatego w nowej koncepcji wizualizacji zdecydowaliśmy się na jasne, przestrzenne wnętrze w stonowanej kolorystyce i drewniane wykończenia, które podkreślają naturalność i wysoką jakość wyrobów ze skóry – mówi Henryka Koblańska, dyrektor strategiczny Grupy Hands, firmy odpowiedzialnej za opracowanie nowego wizerunku sieci sklepów obuwniczych Locci.

Model franczyzowy sklepu obuwniczego jest opracowywany, pierwsza licencja zostanie sprzedana najwcześniej za 2 lata. W tym czasie określone zostaną wymagania finansowe wobec partnerów. Już teraz wiadomo, że do poprowadzenia punktu Locci potrzebny jest lokal o powierzchni 80-120 m2. Przyszły franczyzodawca zapewni partnerom wsparcie marketingowe (wspólne akcje promocyjne), szkolenie dla personelu oraz dobraną kolekcję butów i galanterii skórzanej.

- Nowe kolekcje wprowadzane są 2 razy do roku - kolekcja wiosna/lato już w lutym, zaś jesień/zima - od lipca. Oprócz tego często w trakcie sezonu wprowadzane są dodatkowe atrakcyjne modele, które wcześniej nie były przewidziane. Planujemy stworzenie kilku sklepów, w których będziemy testować sprzedaż części modeli, aby zweryfikować, czy warto wprowadzić je do sprzedaży w całej sieci - zapowiada Lilianna Cygan, właściciel sieci Locci.

(dw)


/1/
ZOBACZ WIĘCEJ

POPULARNE NA FORUM

Sklep z bielizną w dużej galerii - opłaca się?

Z tego co widzę to żona bieliznę zamawia w sieci, głównie tutaj https://ekskluzywna.pl/ Moim zdaniem coraz więcej biznesów będzie przenosić się do internetu, bo jest...

14 wypowiedzi
ostatnia 19.07.2018
Zarobić na stylu

I like your post. It really useful with me. Thanks for sharing these useful information! - spotify web player

40 wypowiedzi
ostatnia 18.07.2018
Odzież męska - jeansy

This really interesting post. Thanks for sharing! - hotmail login

18 wypowiedzi
ostatnia 18.07.2018
Odzież męska - jeansy

Ja mam 2-3 wytypowane modele, konkretny rozmiar i po prostu poluję na okazje online (szukając po nazwie + rabat, promocja, zniżka itp.)

18 wypowiedzi
ostatnia 16.07.2018
Bershka w franczyzie

I want to encourage that you continue your great writing, have a nice day! Wifi hacking apk

2 wypowiedzi
ostatnia 14.07.2018
Hurtownik - opinie

ja mogę polecić hurtownię odzieży Beta Plus: https://www.hurt-odziez.pl/kontakt. Tanio, sprawna obsługa i szybka dostawa.

12 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

Oczywiście że warto, ale należy pamiętać że kluczem do sukcesu jest dobra hurtownia odzieży, która musi mieć towar dobrej jakości w modnych fasonach i dobrych cenach...

69 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018
Jak założyć sklep z odzieżą

Do otwarcia sklepu internetowe z odzieżą niezbędne jest kilka elementów. 1. Dobra platforma sprzedażowa okraszona atrakcyjną grafiką 2. Dobra hurtownia odzieży...

21 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018