30.09.2012

Nowa strategia, nowy image

Właściciel marki Locci zmienił wizualizację swoich sklepów. To pierwszy krok przed wejściem we franczyzę.

Firma Locci z Poznania zajmuje się sprzedażą obuwia od 1991 roku. Do tej pory posiadała 5 sklepów pod kilkoma nazwami na terenie Wielkopolski. Plan intensywnego rozwoju w galeriach i centrach handlowych zakłada otwarcie przez najbliższe 5 lat kilkudziesięciu salonów. Strategi ta wymagała jednak od właściciela marki opracowania nowej identyfikacji wizualnej, dzięki której sieć będzie atrakcyjniejsza dla klientów i potencjalnych franczyzobiorców.
- Przy tworzeniu nowego wizerunku sklepów dla Locci skupiliśmy się na podkreśleniu elegancji obuwia oraz komfortu wyboru, który sieć oferuje swoim klientom. Dlatego w nowej koncepcji wizualizacji zdecydowaliśmy się na jasne, przestrzenne wnętrze w stonowanej kolorystyce i drewniane wykończenia, które podkreślają naturalność i wysoką jakość wyrobów ze skóry – mówi Henryka Koblańska, dyrektor strategiczny Grupy Hands, firmy odpowiedzialnej za opracowanie nowego wizerunku sieci sklepów obuwniczych Locci.

Sklep obuwniczy Locci.

W sklepach Locci można kupić obuwie oraz galanterię skórzaną polskich i zagranicznych producentów.
We wrześniu firmowe salony obuwnicze powstały w Galerii Wisła w Płocku oraz w Centrum Handlowym Plaza w Poznaniu.

Model franczyzowy sklepu obuwniczego jest opracowywany, pierwsza licencja zostanie sprzedana najwcześniej za 2 lata. W tym czasie określone zostaną wymagania finansowe wobec partnerów. Już teraz wiadomo, że do poprowadzenia punktu Locci potrzebny jest lokal o powierzchni 80-120 m2. Przyszły franczyzodawca zapewni partnerom wsparcie marketingowe (wspólne akcje promocyjne), szkolenie dla personelu oraz dobraną kolekcję butów i galanterii skórzanej.

- Nowe kolekcje wprowadzane są 2 razy do roku - kolekcja wiosna/lato już w lutym, zaś jesień/zima - od lipca. Oprócz tego często w trakcie sezonu wprowadzane są dodatkowe atrakcyjne modele, które wcześniej nie były przewidziane. Planujemy stworzenie kilku sklepów, w których będziemy testować sprzedaż części modeli, aby zweryfikować, czy warto wprowadzić je do sprzedaży w całej sieci - zapowiada Lilianna Cygan, właściciel sieci Locci.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0