Koszt gotowej wyspy Konesera Smaku wraz z wyposażeniem oraz zatowarowaniem to 25 tys. zł.
Wtorek
09.10.2012
Kawy, herbaty i zioła - to asortyment wysp handlowych Konesera Smaku, firmy, która w tym roku zadebiutowała we franczyzie.
 

Koneser Smaku to nowa marka sklepów oferujących w swoim asortymencie szlachetne gatunki kawy, herbaty i zioła. Rozwojem sieci zajmuje się Premium Group Polska, która wprowadziła markę na rynek na początku tego roku.
- Rynek produktów tzw. premium to jeden z niewielu, które mimo kryzysu rozwija się dość dynamicznie. Coraz więcej klientów, szczególnie tych wymagających, uważa, że lepiej wydać więcej otrzymując lepszy produkt. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się rozwijać sieć sklepów, w których klienci będą mogli znaleźć wysokogatunkowe herbaty i kawy – mówi Krzysztof Przybylski, dyrektor ds. sprzedaży.

Koszt gotowej wyspy (wraz z wyposażeniem oraz zatowarowaniem) Konesera Smaku to 25 tys. zł. Firma nie pobiera żadnych opłat za przystąpienie ani za funkcjonowanie w sieci. W zależności od lokalizacji, warunków najmu powierzchni oraz zaangażowania właściciela zwrot inwestycji następuje w ciągu 4-8 miesięcy.

- Rozpoczynamy właśnie prace nad budową sieci sprzedaży detalicznej. Partner otrzymuje od nas gotowy, zatowarowany i wyposażony punkt sprzedaży w postaci tzw. wyspy. Do jego zadań należy dbanie o wizerunek sieci oraz robienie zakupów w naszej hurtowni. W zamian za to otrzymuje dostęp do wysokomarżowych produktów w atrakcyjnych cenach, ma zapewnioną ciągłość dostaw i rozpoznawalną markę – wymienia korzyści z przystąpienia do sieci Krzysztof Przybylski.

Partner musi znaleźć atrakcyjną lokalizację w centrum handlowym. Powierzchnia wyspy to 6-8 m2 i 140-220 cm wysokości, w zależności od wymagań centrum handlowego, w którym prowadzony będzie punkt. Premium Group Polska zapewnia swoim partnerom pomoc w przygotowaniu stoiska oraz reklamę punktu sprzedaży.

(mak)


Magdalena Krocz

POPULARNE NA FORUM

sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

1 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców

Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)

1 wypowiedzi
ostatnia 27.01.2022
Franczyza, która daje niezależność

No no i tutaj polecę jutrzejszy program Anity Gargas. Redakcjo opamiętajcie się i przestańcie promować reklama i tekstami natywnymi przestępczość zorganizowana....

1 wypowiedzi
ostatnia 26.01.2022