11.10.2012

Powtórzyć wynik

Lee Cooper, producent odzieży jeansowej, planuje otworzyć w tym roku tyle samo sklepów ile w 2011. Firma liczy na franczyzobiorców.

Lee Cooper to najstarsza europejska marka jeansowa, która wywodzi się z Wielkiej Brytanii. Dziś dostępna jest już w ponad 4 tys. punktów sprzedaży rozlokowanych w 80 krajach. Nad Wisłę jeansowe spodnie, kurtki i koszule trafiły równo 20 lat temu. Rozwojem sieci sprzedaży w Polsce od początku zajmuje się firma Kamex II, która prowadzi 22 sklepy własne oraz zarządza siecią 30 punktów franczyzowych. Dołączą do nich niebawem placówki w Outlet Parku w Szczecinie oraz w warszawskim Blue City.

aranżacja sklepu Lee Cooper

Kamex II poszukuje partnerów zainteresowanych dystrybucją jeansowych produktów w sklepach zarówno monobrandowych, jak i multibrandowych, gdzie Lee Cooper będzie jedną z 2-3 dostępnych marek.

– Skupiamy się głównie na otwieraniu właśnie punktów franczyzowych. We wrześniu udało się otworzyć trzy sklepy – mówi Bartosz Urbański, kierownik działu sprzedaży hurtowej w Lee Cooper. – W ubiegłym roku powstało dziewięć nowych sklepów. Mamy nadzieję, że uda nam się co najmniej powtórzyć ten wynik.

Kamex II poszukuje partnerów zainteresowanych dystrybucją jeansowych produktów w sklepach zarówno monobrandowych, jak i multibrandowych, gdzie Lee Cooper będzie jedną z 2-3 dostępnych marek. Franczyzodawca przywiązuje wagę do tego, by pozostałe marki były równie rozpoznawalne i skierowane do podobnej grupy klientów.

– Najbardziej atrakcyjnymi lokalizacjami są galerie handlowe, ale nie ograniczamy się wyłącznie do tego typu lokali. Posiadamy także placówki przy głównych ulicach miast. Przykładem może być nasz pierwszy sklep otwarty w Polsce ponad 20 lat temu, który z powodzeniem funkcjonuje przy głównej ulicy w Częstochowie – dodaje Bartosz Urbański. – Co ciekawe, jest to obecnie jedyna placówka handlowa tego typu w okolicy.

(boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Bolesław Adamiec

dziennikarz
Napisz do autora