12.10.2012

Mroźne danie, gorący temat

Najpierw Sopot, teraz Tczew. Yogen Früz otwiera drugi punkt franczyzowy na północy kraju.

Pierwszy punkt franczyzowy sieć Yogen Früz otworzył w lipcu w Sopocie. Od 8 października mrożone jogurty można dostać również w Tczewie, w Galerii Kociewskiej. Zaplecze gastronomiczne oraz miejsca siedzące zajmują ok. 40 m2.

Wnętrze punktu Yogen Fruz w Tczewie

Lokal franczyzowy Yogen Früz w Tczewie działa w galerii handlowej, dzięki czemu sprzedaż nie zależy od sezonowości.

Yogen Früz oferuje mrożone jogurty z owocami, sorbety oraz  koktajle typu smoothies i frappucinos. Klienci sami wybierają składniki, z których mieszanek ma powstać ostateczny smak. W ramach samoobsługi pod nazwą „Ü-Serve” mogą też skorzystać z dodatków w postaci posypki, polewy oraz świeżych owoców.

Masterfranczyzobiorcą marki Yogen Früz na Polskę jest firma Healthy Lifestyles Master Franchiser Polska. W dniach 18-20 października jej przedstawiciele pojawią się na Targach Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
- Po raz pierwszy bierzemy udział w targach organizowanych przez PROFIT system. Mamy nadzieję, że dopiszą goście odwiedzających targi i nasze stoisko. Oczekujemy ciekawych kontaktów, które będą ostatecznie sfinalizowane podpisaniem umów franczyzowych – mówi Anita Gagoś, pełnomocnik masterfranczyzobiorcy marki Yogen Früz w Polsce.

Szacunkowe nakłady niezbędne do uruchomienia placówki Yogen Früz wahają się od 50 tys. zł do 300 tys. zł netto w zależności od lokalizacji, wielkości powierzchni i zainstalowanego wyposażenia.

(gum)