Mroźne danie, gorący temat

Lokal franczyzowy Yogen Früz w Tczewie działa w galerii handlowej, dzięki czemu sprzedaż nie zależy od sezonowości.
Piątek
12.10.2012
Najpierw Sopot, teraz Tczew. Yogen Früz otwiera drugi punkt franczyzowy na północy kraju.
 

Pierwszy punkt franczyzowy sieć Yogen Früz otworzył w lipcu w Sopocie. Od 8 października mrożone jogurty można dostać również w Tczewie, w Galerii Kociewskiej. Zaplecze gastronomiczne oraz miejsca siedzące zajmują ok. 40 m2.

Yogen Früz oferuje mrożone jogurty z owocami, sorbety oraz  koktajle typu smoothies i frappucinos. Klienci sami wybierają składniki, z których mieszanek ma powstać ostateczny smak. W ramach samoobsługi pod nazwą „Ü-Serve” mogą też skorzystać z dodatków w postaci posypki, polewy oraz świeżych owoców.

Masterfranczyzobiorcą marki Yogen Früz na Polskę jest firma Healthy Lifestyles Master Franchiser Polska. W dniach 18-20 października jej przedstawiciele pojawią się na Targach Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
- Po raz pierwszy bierzemy udział w targach organizowanych przez PROFIT system. Mamy nadzieję, że dopiszą goście odwiedzających targi i nasze stoisko. Oczekujemy ciekawych kontaktów, które będą ostatecznie sfinalizowane podpisaniem umów franczyzowych – mówi Anita Gagoś, pełnomocnik masterfranczyzobiorcy marki Yogen Früz w Polsce.

Szacunkowe nakłady niezbędne do uruchomienia placówki Yogen Früz wahają się od 50 tys. zł do 300 tys. zł netto w zależności od lokalizacji, wielkości powierzchni i zainstalowanego wyposażenia.

(gum)


Grzegorz Morawski
dziennikarz