Cigger nie pobiera opłat za przystąpienie do sieci, a kwota inwestycji zamyka się w 9 tys. zł.
Poniedziałek
22.10.2012
Firma Cigger wprowadza do swojej oferty kolejne produkty, które będą sprzedawane m.in. w hotelach.
 

Kariera elektronicznych papierosów rozpoczęła się pod koniec 2010 roku, kiedy w życie weszła ustawa zakazująca palenia w miejscach publicznych, w tym wszelkiego rodzaju lokalach. Wówczas po e-papierosy zaczęli sięgać palacze, którzy nie chcieli rezygnować ze swojego nałogu w klubach czy restauracjach. Ważną grupą klientów stały się również osoby, które nie chcą zrywać z nałogiem, ale szukają zdrowszej alternatywy dla tradycyjnego papierosa. Nowy rynek postanowiła zagospodarować firma Cigger zajmująca się dystrybucją elektronicznych papierosów i akcesoriów niezbędnych do ich użytkowania.

- Kiedy niecały rok temu rozpoczynaliśmy działalność pod marką Cigger postawiliśmy sobie dwa cele. Po pierwsze chcieliśmy stworzyć markę, która będzie kojarzona z wysoką jakością i zaufaniem. Do naszych produktów przekonuje Olaf Lubaszenko, który od początku jest twarzą marki. Naszym drugim celem było zapewnienie szerokiej oferty produktów oraz akcesoriów, co staramy się sukcesywnie wprowadzać w życie poszerzające naszą ofertę m.in. o jednorazowe elektroniczne papierosy – mówi Mariusz Rajzner, wicedyrektor spółki New Smoke, która zajmuje się rozwojem sieci Cigger.

Obecnie Cigger wchodzi na rynek z nowym produktem, którym są jednorazowe e-papierosy. Właściciele sieci chcą je wprowadzić głównie do hoteli oraz innych miejsc, w których palenie dotychczas było zabronione. Cigger ma siedem autoryzowanych punktów, które działają m.in. w Białymstoku, Olsztynie i Toruniu. Elektroniczne papierosy kupić można również w ponad 40 punktach na terenie całego kraju. Firma sprzedaje swoje produkty na wyspach handlowych, które mieszczą się w centrach handlowych oraz w samodzielnych lokalach. Cigger nie pobiera od swoich franczyzobiorców opłat za przystąpienie do sieci, a kwota inwestycji zamyka się w 9 tys. zł. Przyszli franczyzobiorcy najczęściej sami zgłaszają się do firmy z propozycją lokalizacji lub gotowym lokalem.

(mak)


Magdalena Krocz

POPULARNE NA FORUM

sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

1 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców

Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)

1 wypowiedzi
ostatnia 27.01.2022
Franczyza, która daje niezależność

No no i tutaj polecę jutrzejszy program Anity Gargas. Redakcjo opamiętajcie się i przestańcie promować reklama i tekstami natywnymi przestępczość zorganizowana....

1 wypowiedzi
ostatnia 26.01.2022