23.10.2012

Miłość w wielkim mieście

Biura matrymonialne, takie jak Świat Singla, nie narzekają na kryzys. Zła koniunktura nie zniechęca ich klientów do poszukiwania miłości.

Sieć biur matrymonialnych Świat Singla, to doskonały przykład tego, że franczyza może pomóc w rozwoju każdego biznesu. Z pomocą konsultantów Świata Singla miłości mogą szukać mieszkańcy dziewięciu miast, a w planach są kolejne otwarcia. Franczyzobiorcy otrzymują z centrali przepis na to, jak skutecznie kojarzyć pary oraz z sukcesem prowadzić biznes. Dowiadują się również, w jaki sposób promować swoją działalność oraz jak można dotrzeć do singli czekających na wielką miłość.

Biuro matrymonialne Świat Singla

Z pomocą konsultantów Świata Singla miłości mogą szukać mieszkańcy dziewięciu miast, osiem punktów prowadzą franczyzobiorcy.

- Na początku skupialiśmy się wyłącznie na rozwoju w największych polskich miastach. W pewnym momencie zdaliśmy sobie jednak sprawę, że w mniejszych miastach taka usługa również ma rację bytu – wyjaśnia Katarzyna Kubowicz, przedstawiciel firmy. - Na razie skupiamy się na rozwoju sieci w Polsce, ale kolejnym etapem będzie wyjście poza granice naszego kraju. Będziemy szukać franczyzobiorców wszędzie tam, gdzie jest liczna Polonia.

Poszukiwaniom prawdziwego uczucia nie przeszkadza kryzys. Branży nie dotyczy również sezonowość, a na konkurencję Świat Singla ma swoje sposoby.

- Obserwując naszych klientów widzimy, że ludzie są w stanie odmówić sobie innych dóbr, ale zawsze znajdą sposób na szukanie prawdziwego uczucia – mówi Katarzyna Kubowicz. - Największą konkurencją są internetowe serwisy randkowe, jednak mamy nad nimi przewagę bowiem gwarantujemy naszym klientom bezpieczeństwo, indywidualny dobór partnerski, a przede wszystkim realne znajomości.

Przyszły franczyzobiorca musi przede wszystkim znaleźć lokal w centrum miasta i dostosować go do wyglądu sieci. Przystąpienie do sieci kosztuje 4 tys. zł, a opłata miesięczna to 150 zł. Oprócz koncepcji prowadzenia biznesu, franczyzobiorca otrzymuje również dostęp do strony internetowej oraz bazę dotychczasowych klientów biura. Tajniki prowadzenia biura matrymonialnego franczyzobiorcy poznają podczas szkoleń. Sukces placówki zależy od zdolności interpersonalnych jej właściciela oraz pracowników, lokalizacji oraz konkurencji. Franczyzobiorca uzyskuje wyłączność terytorialną na obszarze danego miasta.