Z pomocą konsultantów Świata Singla miłości mogą szukać mieszkańcy dziewięciu miast, osiem punktów prowadzą franczyzobiorcy.
Wtorek
23.10.2012
Biura matrymonialne, takie jak Świat Singla, nie narzekają na kryzys. Zła koniunktura nie zniechęca ich klientów do poszukiwania miłości.
 

Sieć biur matrymonialnych Świat Singla, to doskonały przykład tego, że franczyza może pomóc w rozwoju każdego biznesu. Z pomocą konsultantów Świata Singla miłości mogą szukać mieszkańcy dziewięciu miast, a w planach są kolejne otwarcia. Franczyzobiorcy otrzymują z centrali przepis na to, jak skutecznie kojarzyć pary oraz z sukcesem prowadzić biznes. Dowiadują się również, w jaki sposób promować swoją działalność oraz jak można dotrzeć do singli czekających na wielką miłość.

- Na początku skupialiśmy się wyłącznie na rozwoju w największych polskich miastach. W pewnym momencie zdaliśmy sobie jednak sprawę, że w mniejszych miastach taka usługa również ma rację bytu – wyjaśnia Katarzyna Kubowicz, przedstawiciel firmy. - Na razie skupiamy się na rozwoju sieci w Polsce, ale kolejnym etapem będzie wyjście poza granice naszego kraju. Będziemy szukać franczyzobiorców wszędzie tam, gdzie jest liczna Polonia.

Poszukiwaniom prawdziwego uczucia nie przeszkadza kryzys. Branży nie dotyczy również sezonowość, a na konkurencję Świat Singla ma swoje sposoby.

- Obserwując naszych klientów widzimy, że ludzie są w stanie odmówić sobie innych dóbr, ale zawsze znajdą sposób na szukanie prawdziwego uczucia – mówi Katarzyna Kubowicz. - Największą konkurencją są internetowe serwisy randkowe, jednak mamy nad nimi przewagę bowiem gwarantujemy naszym klientom bezpieczeństwo, indywidualny dobór partnerski, a przede wszystkim realne znajomości.

Przyszły franczyzobiorca musi przede wszystkim znaleźć lokal w centrum miasta i dostosować go do wyglądu sieci. Przystąpienie do sieci kosztuje 4 tys. zł, a opłata miesięczna to 150 zł. Oprócz koncepcji prowadzenia biznesu, franczyzobiorca otrzymuje również dostęp do strony internetowej oraz bazę dotychczasowych klientów biura. Tajniki prowadzenia biura matrymonialnego franczyzobiorcy poznają podczas szkoleń. Sukces placówki zależy od zdolności interpersonalnych jej właściciela oraz pracowników, lokalizacji oraz konkurencji. Franczyzobiorca uzyskuje wyłączność terytorialną na obszarze danego miasta.


Magdalena Krocz

POPULARNE NA FORUM

Punkt przesyłek kurierskich

Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...

74 wypowiedzi
ostatnia 22.09.2023
Broker Kurierski

Do Koszałka Można coś więcej o ship center

6 wypowiedzi
ostatnia 21.11.2022
Interes pompowany helem

Warto zajrzeć do KRS i posprawdzać z jakimi spółkami jest ten Pan powiązany - KPCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ...

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2022
Myjnia samochodowa z dojazdem do klienta?

Znajomi z Myjnia samochodowa Warszawa przyjeżdżają do mnie za małą dopłatą. Myślę, że jeśli zapytasz to i przyjadą do cb

73 wypowiedzi
ostatnia 30.03.2022
Punkt przesyłek kurierskich

Ja tam jestem w miare zadowolona z franczyzy Pakersów. Są szkolenia, materiały marketingowe. Na początku jak jeszcze tego potrzebowałam zawsze mogłam zadzwonić na...

74 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Punkt przesyłek kurierskich

To ja dodam coś od siebie. Nigdy się nie dorobicie i nie zarobicie otwierając taki biznes z pośrednikiem.

74 wypowiedzi
ostatnia 04.01.2022
Punkt przesyłek kurierskich

O kurczę, dobrze, że mówicie jak jest. Ja w sumie też się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam Pakersów i wszystko śmiga jak narazie. Udało mi się szybko to...

74 wypowiedzi
ostatnia 13.12.2021
Punkt przesyłek kurierskich

O kurczę, dobrze, że mówicie jak jest. Ja w sumie też się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam Pakersów i wszystko śmiga jak narazie. Udało mi się szybko to...

74 wypowiedzi
ostatnia 13.12.2021