Printeria i Office1 łączą siły

Marek Olenkiewicz postanowił uzupełnić produkty i usługi sieci Office1 usługami firmy Printeria.pl.
Niedziela
28.10.2012
Franczyzobiorca z Tomaszowa Lubelskiego połączył ofertę obu konceptów. W swoim sklepie sprzedaje artykuły biurowe oraz kartridże.
 

W trudnych czasach zamiast walczyć z konkurencją lepiej zacząć z nią współpracę, zwłaszcza jeśli konkurujemy na niewielkim obszarze. Tą drogą poszły dwie firmy działające w branży szeroko pojętych usług dla biznesu: Office1, która zajmuje się sprzedażą artykułów i usług biurowych oraz Printeria.pl specjalizująca się w regeneracji kartridży i sprzedaży materiałów eksploatacyjnych. Owocem ich współpracy jest sklep franczyzobiorcy w Tomaszowie Lubelskim, w którym obie firmy działają pod jednym dachem.

Wszystko zaczęło się od franczyzobiorcy Office1 Marka Olenkiewicza, który chciał zaoferować mieszkańcom swojego miasta szeroką ofertę usług biurowych. Postanowił więc uzupełnić produkty i usługi sieci Office1 usługami firmy Printeria.pl. Wcześniej podwójny franczyzobiorca, prowadził własny sklep papierniczo-chemiczny.

- Będziemy poszukiwali takich form współpracy, ponieważ to co nie jest potrzebne w przypadku dużych miast, okazuje się koniecznością dla inwestorów z miast powiatowych i mniejszych. Nie można zapominać, że większość przedsiębiorstw jest zarejestrowanych właśnie w tak zwanym terenie i nie ma na co dzień wygodnego dostępu do profesjonalnych usług biznesowych. Być może współpraca Office1 i Printerii zapoczątkuje nowy trend we franczyzie – zastanawia się Radosław Dobrowolski, kierownik działu handlowego Printeria.pl.

W podobnym tonie wypowiada się Grażyna Marciniak, odpowiedzialna za rozwój sieci Office1.
- Z roku na rok sprzedaż tuszy i tonerów w naszych placówkach rośnie. Jednocześnie na rynku obserwujemy wysyp niewielkich firm, które stanowią jednak sporą konkurencję dla naszych sklepów. W tej sytuacji najlepszą bronią jest zwarcie szyków z siecią, która jest wyspecjalizowana w tym segmencie – wyjaśnia Marciniak.

Sieć Office 1 chce otwierać swoje sklepy w niewielkich miastach, gdzie konkurencja nie jest duża i sklep oferujący szeroką gamę produktów wyposażenia biura, ma duże szanse na zaistnienie na rynku. Na inwestycję w sklep Office1 trzeba przeznaczyć ok. 30–40 tys. zł. Franczyzobiorca powinien mieć również lokal o powierzchni dysponować powierzchnią handlową ok. 30-50 m2. Otwarty w październiku sklep w Tomaszowie Lubelskim to 18 punkt Office1 w Polsce.

Franczyzowy sklep Printeria.pl można otworzyć mając w kieszeni nawet 13,5 tys. zł. Kwota ta obejmuje m.in. opłatę licencyjną, szkolenie, materiały reklamowe oraz zestaw akcesoriów i urządzeń wykorzystywanych w procesie regeneracji kartridży. Sieć Printeria.pl liczy 15 placówek.

(mak)


Magdalena Krocz

POPULARNE NA FORUM

Gadżety reklamowe - co zamówić?

TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...

93 wypowiedzi
ostatnia 23.03.2024
Rośnie franczyza spedycyjna

Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...

1 wypowiedzi
ostatnia 27.03.2023
Copywriting sprzedażowy

A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!

2 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2022
Copywriting sprzedażowy

Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....

2 wypowiedzi
ostatnia 07.02.2022
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...

3 wypowiedzi
ostatnia 19.09.2021
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.

77 wypowiedzi
ostatnia 24.02.2021
Agencja marketingowa - czy warto?

Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...

3 wypowiedzi
ostatnia 25.11.2020
Księgowość we własnej firmie

U nas również postawilismy na system do zarządzania zasobami ludzkimi z modułami do fakturowania.

35 wypowiedzi
ostatnia 24.04.2020