Jedzenie na wagę złota

Grupa Gastromall jest właścicielem marki Olimp, która jest obecna przede wszystkim w galeriach handlowych. Jej restauracje oferują świeże jedzenie na wagę w stałej cenie za 100 g.
Niedziela
11.11.2012
Restauracja sieci Olimp, serwująca dania na wagę, konkuruje w podkarpackiej Galerii Rzeszów z McDonald’s, Sphinx i Subway.
 

Gastronomia może się sprawdzić również jako biznes rodzinny. Wyzwanie podjęli bracia z Rzeszowa, którzy poprowadzą lokal Olimp w galerii handlowej Rzeszów. Otwarcie nastąpi 9. listopada. To 4. franczyzowa restauracja sieci, do końca roku ruszą jeszcze 2 punkty. W przyszłym zaś Olimp planuje uruchomić placówki w Gliwicach, Krakowie i Poznaniu.

- Galeria Rzeszów to obecnie największa inwestycja w regionie. Powstała na miejscu dawnego hotelu. Jest to miejsce doskonale znane mieszkańcom Rzeszowa i okolic, położone w centrum miasta, z doskonałym dojazdem. Pozyskanie powierzchni było łatwe dla Olimpu ponieważ staliśmy się atrakcyjnąmarką gastronomiczną dla zarządców centrów handlowych. Restauracje Olimp są świetną alternatywą dla sieciowych restauracji typu fast food. Klienci galerii są znudzeni powtarzalnymi zestawami, szukają smacznego zdrowego, domowego obiadu za rozsądną cenę. W strefie food court, obok Olimpu, znajdą się McDonald's, North Fish, Sphinx, Subway - wymienia Izabela Domaradzka, koordynator projektów w Grupie Gastromall.

Franczyzobiorcy z Rzeszowa spodziewają się w ciągu 2 lat zwrotu zainwestowanych środków. Koniec roku to dobry moment na otwarcie - klienci coraz częściej odwiedzają centra handlowe. Skłania ich do tego brzydsza pogoda, zakupy świąteczne, zmiana garderoby na zimową.

Wkrótce zainauguruje działalność nowy serwis internetowy sieci Olimp. Będzie to przejrzysta strona, łatwa w nawigacji, aktualizowana na bieżąco, pozwalająca zapoznać się klientom i współpracownikom z menu, rabatami i promocjami.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz