Pierwsze lody przełamane

Pod logo Bonano działa 50 placówek, z których 4 należą do franczyzodawcy. Inwestycja w biznes wynosi 12 lub 34 tys. zł - w zależności od typu otwieranej lodziarni.
Poniedziałek
19.11.2012
Sezon na lody dobiegł już końca, ale właściciel Lodów Bonano znalazł sposób na przedłużenie okresu sprzedaży na cały rok.
 

- W ubiegłym roku rozpoczęliśmy prace nad nowym konceptem Lodowych Wysp, które miały pojawić się w centrach handlowych. Ich efekt możemy oglądać w Galerii Atrium Biała w Białymstoku, gdzie na początku listopada uruchomiliśmy pierwszą lodową wyspę. Taka forma sprzedaży powstała z myślą o wszystkich klientach, którzy nie mogą się doczekać kolejnego sezonu, żeby ponownie skosztować lodowych przysmaków – mówi Anna Kiryluk, manager ds. rozwoju sieci Lody Bonano.

Rozwojem sieci lodziarni zajmuje się firma Multi-Ice. Franczyzobiorca może rozpocząć współpracę z firmą na trzy sposoby: otwierając wyspę w centrum handlowym, uzupełniając lodami Bonano ofertę funkcjonującej już kawiarni, pizzerii, czy restauracji, lub otwierając pełnowymiarową lodziarnię. Firma nie pobiera za przystąpienie do sieci żadnych opłat, ale w miesiącach letnich franczyzobiorcy muszą płacić 600 zł opłaty franczyzowej.

Przyszły franczyzobiorca Bonano musi posiadać lokal o powierzchni 10-25 m2. Osoby zainteresowane uzupełnieniem prowadzonej już działalności gastronomicznej o sprzedaż lodów muszą wygospodarować w swoim lokalu ok. 3m2. Wyspy handlowe mają ok. 5 m2.

(mak)


Magdalena Krocz