Siódemka od blisko 15 lat doręcza przesyłki, a miesięcznie realizuje ok. 1,5 mln zleceń.
Wtorek
20.11.2012
Firma kurierska Siódemka ma 500 punktów odbioru paczek. To zasługa m.in. współpracy z HDS Polska, właścicielem salonów prasowych Inmedio i Relay.
 

W połowie lipca Siódemka deklarowała, że do końca roku jej klienci będą mogli odebrać paczkę w jednej z tysiąca placówek. W tej chwili sieć ma ponad 500 Service Pointów, co i tak jest dobrym wynikiem, gdyż jeszcze cztery miesiące temu było ich dwa razy mniej. W realizacji planów spółka rozpoczęła współpracę z Printerią (franczyzowa sieć punktów usługowych specjalizują się w sprzedaży materiałów eksploatacyjnych do drukarek) oraz HDS Polska (właściciel salonów prasowych Inmedio i Relay).

- W najbliższym czasie planujemy nawiązać współpracę z kolejnymi punktami handlowymi i usługowymi, w których będzie można korzystać z usług kurierskich Siódemki - mówi Roman Jobda, kierownik działu Service Point. - Zależy nam, aby nasza oferta w pełni zaspokajała potrzeby klientów oraz maksymalnie ułatwiała wysyłanie paczek.

- Jesteśmy otwarci na współpracę z różnymi podmiotami – dodaje Marcin Kruszyński, Siódemka PR Manager. - Zależy nam na zróżnicowanych lokalizacjach, dogodnych dla jak największej liczby klientów. By nawiązać z nami współpracę nie ma konieczności zakupu komputera, ani specjalnego oprogramowania, a wysokość inwestycji to 350 zł.

Partnerami Siódemki zostają placówki handlowe i usługowe, które mieszczą się w pobliżu często uczęszczanych miejsc, takich jak galerie, dworce czy biurowce. Umowy na świadczenie usług odbioru i dostawy paczek firma podpisuje zarówno z indywidualnymi przedsiębiorcami, jaki i z sieciami. Dzięki współpracy przedsiębiorcy mogą poprawić konkurencyjność prowadzonej działalności. Partnerzy sieci dostają do dyspozycji materiały promocyjne i elementy wizualizacji oraz przechodzą wstępne szkolenie.

Zdaniem niektórych usługi świadczone przez punkty Siódemki mogą być konkurencyjne wobec oferty InPost - paczkomaty 24/7. - Paczkomaty są przede wszystkim konkurencją dla usług pocztowych - komentuje Marcin Kruszyński.

(boa)


Bolesław Adamiec, dziennikarz
Bolesław Adamiec
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Biznes dla wygodnych

Każdy biznes wymaga ciągłego poszukiwania klientów. Może interaktywne prezentacje jak te https://vsg-digitalsignage.com/pl/system-visonet/prezentacje-interaktywne/...

14 wypowiedzi
ostatnia 16.11.2018
Pościel hotelowa

Pościel hotelowa to jedna z najważniejszych rzeczy w hotelu. Warto zadbać, by jej jakość była jak najwyższa - skorzystaj z oferty http://www.adamaszek-horeca.pl/ ;)

1 wypowiedzi
ostatnia 09.11.2018
Biznes na spółkę z franczyzodawcą

Patryk widzę, że nie możesz się zdecydować, ale daj im szansę bo warto naprawdę! Ja nie narzekam!

10 wypowiedzi
ostatnia 03.11.2018
Myjnia samochodowa: Jak umyjesz, tak zarobisz

Dobry i dochodowy interes to własna mobilna myjnia parowa. Bardzo dobre rozwiązania i w pełni kompleksową ofertę ma firma Greensteam. Oferuje, jedne z najlepszych na...

3 wypowiedzi
ostatnia 02.11.2018
zdobienie szkła

super sprawa, podziwiam pasję i trzymam kciuki za rozwój biznesu.

3 wypowiedzi
ostatnia 31.10.2018
zdobienie szkła

Kup sobie jakaś tanią maszynkę do grawerowania i wycinania powierzchni i baw się tym. Przy okazji może coś sprzedasz :D grawer też można wykonywać na szkle a przy...

3 wypowiedzi
ostatnia 27.10.2018
Fotografia

Fajny pomysł :) sam się interesuje fotografią i chciałbym to rozwinąć jakoś. Dlatego teraz zapisałem się na konkurs Amundsen Photo Awards - są świetne nagrody do...

3 wypowiedzi
ostatnia 23.10.2018
Franczyza z empatią

moim zdaniem agencja detektywistyczna to dobry pomysł na biznes.

1 wypowiedzi
ostatnia 22.10.2018