20.11.2012

Jak sieć z siecią

Firma kurierska Siódemka ma 500 punktów odbioru paczek. To zasługa m.in. współpracy z HDS Polska, właścicielem salonów prasowych Inmedio i Relay.

W połowie lipca Siódemka deklarowała, że do końca roku jej klienci będą mogli odebrać paczkę w jednej z tysiąca placówek. W tej chwili sieć ma ponad 500 Service Pointów, co i tak jest dobrym wynikiem, gdyż jeszcze cztery miesiące temu było ich dwa razy mniej. W realizacji planów spółka rozpoczęła współpracę z Printerią (franczyzowa sieć punktów usługowych specjalizują się w sprzedaży materiałów eksploatacyjnych do drukarek) oraz HDS Polska (właściciel salonów prasowych Inmedio i Relay).

Placówka Siódemka

Siódemka od blisko 15 lat doręcza przesyłki, a miesięcznie realizuje ok. 1,5 mln zleceń.

- W najbliższym czasie planujemy nawiązać współpracę z kolejnymi punktami handlowymi i usługowymi, w których będzie można korzystać z usług kurierskich Siódemki - mówi Roman Jobda, kierownik działu Service Point. - Zależy nam, aby nasza oferta w pełni zaspokajała potrzeby klientów oraz maksymalnie ułatwiała wysyłanie paczek.

- Jesteśmy otwarci na współpracę z różnymi podmiotami – dodaje Marcin Kruszyński, Siódemka PR Manager. - Zależy nam na zróżnicowanych lokalizacjach, dogodnych dla jak największej liczby klientów. By nawiązać z nami współpracę nie ma konieczności zakupu komputera, ani specjalnego oprogramowania, a wysokość inwestycji to 350 zł.

Partnerami Siódemki zostają placówki handlowe i usługowe, które mieszczą się w pobliżu często uczęszczanych miejsc, takich jak galerie, dworce czy biurowce. Umowy na świadczenie usług odbioru i dostawy paczek firma podpisuje zarówno z indywidualnymi przedsiębiorcami, jaki i z sieciami. Dzięki współpracy przedsiębiorcy mogą poprawić konkurencyjność prowadzonej działalności. Partnerzy sieci dostają do dyspozycji materiały promocyjne i elementy wizualizacji oraz przechodzą wstępne szkolenie.

Zdaniem niektórych usługi świadczone przez punkty Siódemki mogą być konkurencyjne wobec oferty InPost - paczkomaty 24/7. - Paczkomaty są przede wszystkim konkurencją dla usług pocztowych - komentuje Marcin Kruszyński.

(boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Bolesław Adamiec

dziennikarz
Napisz do autora