21.11.2012

Debiut Warzywnika

Partner z Lubania jest pierwszym franczyzobiorcą Warzywnika. Działa w lokalu poleconym przez właściciela licencji.

Warzywnik to nowy projekt sklepów owocowo-warzywnych rozwijany przez spółkę Czerwona Torebka. Pierwsza placówka franczyzowa została otwarta w Lubaniu, zaś kolejne dwie ruszą w Zgorzelcu i Lwówku Śląskim, mają powstać jeszcze w tym roku. W kolejnym kwartale dołączą do nich sklepy w Bydgoszczy, Czerwonaku, Słubicach i Komornikach. Wszystkie będą zlokalizowane w pasażach handlowych Czerwona Torebka, a powierzchnia każdego wynosić będzie 60 m2.

Sklep Warzywnik w Lubaniu.

Z końcem roku na mapie Polski będą trzy sklepy Warzywnik. Punkt w Lubaniu rozpoczął działalność 16 listopada.

- Celem projektu jest umożliwienie regionalnym przedsiębiorcom, posiadającym doświadczenie w handlu towarami FMCG, prowadzenie zyskownego sklepu ze świeżymi owocami i warzywami. Nie pobieramy opłat franczyzowych i marketingowych. Ponadto, przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na współpracę z siecią, mogą liczyć na merytoryczne wsparcie z naszej strony - mówi Ireneusz Kazimierczyk, prezes zarządu spółki Czerwona Torebka.

Uruchomienie własnego sklepu Warzywnik to inwestycja rzędu 30 tys. zł. Połowę tej kwoty franczyzobiorca powinien przeznaczyć na zatowarowanie sklepu, zakupu kasy fiskalnej i zatrudnienia pracownika. Reszta środków pokrywa koszty wyposażenia placówki oraz stanowi kaucję zabezpieczającą umowę.

Warzywniki będą oferowały świeże owoce i warzywa, które występują w danej porze roku, ale także przetwory, mrożonki, surówki, susze z owoców, bakalie, weki, produkty ekologiczne oraz zioła i przyprawy. Dodatkowym wyróżnikiem sieci będą dostępne na miejscu wyciskarki, dzięki którym będzie można samemu przygotować świeży sok z owoców cytrusowych. Placówki będą także wyposażone w mobilne regały do ekspozycji towaru przed sklepem.

- Ze względu na ogólnopolski charakter projektu, franczyzobiorców poszukujemy na terenie całego kraju. Warzywnik będzie stanowił uzupełnienie niemal każdego pasażu handlowego Czerwona Torebka, dlatego zabiegamy o partnerów, którzy zdecydują się na prowadzenie sklepów w pasażach, które obecnie znajdują się w budowie, a ich otwarcie jest planowane na przyszły rok – dodaje Ireneusz Kazimierczyk.

Dalekosiężna strategia spółki Czerwona Torebka zakłada budowę do 2021 roku prawie 2 tys. obiektów. Na chwilę obecną działa ich 24.

(boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Bolesław Adamiec

dziennikarz
Napisz do autora