Dziś znaleźć wolny lokal to żaden problem, ale pozyskać go w dobrej lokalizacji to już zupełnie coś innego.
Małgorzata Furtak, project manager Selfon
Sobota
15.12.2012
O możliwościach związanych z rozwojem branży telekomunikacyjnej opowiada Małgorzata Furtak z sieci Selfon, salonów sprzedaży oferty Play.
 

Jakie są perspektywy rozwoju telefonii komórkowej?
Telefony komórkowe są dziś nieodłącznym elementem naszego życia zarówno prywatnego, jak i służbowego. W biznesie stały się narzędziem pracy, które poprzez internet umożliwiają dostęp do firmowych zasobów informacyjnych, synchronizację kalendarza spotkań, czy zdalne zarządzanie flotą transportową. Nowością na rynku jest usługa elektronicznej portmonetki dzięki której, za pomocą telefonu można realizować tzw. mikropłatności, czyli opłaty za bilet komunikacji miejskiej lub miejsce parkingowe. W wyniku niezwykle szybko postępującego rozwoju technologicznego, telefony komórkowe stają się najbardziej osobistym, a jednocześnie najbardziej wszechstronnym urządzeniem, jakim obecnie się posługujemy.

Jakie, w tych realiach, plany rozwoju ma Selfon?
Oferta cenowa jest wciąż głównym kryterium przy wyborze operatora, ale świadomość klienta jest o wiele większa niż kilka lat temu. Konsultant musi być przede wszystkim kompetentny i rzetelnie obsłużyć każdego, kto przekroczy próg salonu. Powinien także odpowiednio doradzić klientowi, gdyż prezentacja ofert jest dziś tak skonstruowana, że przeciętny „Kowalski” rzadko potrafi dokonać obiektywnej oceny. Chcemy utrzymać miano dużego agenta sieci Play i otwierać kolejne salony.

Gdzie można spodziewać się najbliższych otwarć?
Decyzje o otwarciu salonu muszą być wnikliwie przemyślane i dobrze skalkulowane. Dziś znaleźć wolny lokal to żaden problem, ale pozyskać go w dobrej lokalizacji to już zupełnie coś innego. W dalszym ciągu staramy się motywować kierowników naszych salonów, aby podejmowali wyzwania i próbowali sił w prowadzeniu własnego biznesu. W tym celu oferujemy im korzystne warunki współpracy bo wiemy, że nikt lepiej nie poprowadzi lepiej salonu, niż właściciel.

Kim są i czym zajmują się państwa partnerzy?
Prowadzenie salonu jest wymagającym zadaniem, dlatego partnerzy Selfon to ludzie młodzi lub w średnim wieku, dynamicznie i kreatywnie podchodzący do wyszukiwania coraz to nowych możliwości na dotarcie do klienta. W gestii naszych subdealerów jest dbanie o nienaganny wygląd salonu, zatrudnianie fachowego personelu i przeprowadzanie akcji marketingowych przyciągających uwagę. Dziś sprzedaż to budowanie relacji z klientem, a to nie jest łatwa sztuka.

rozmawiał (boa)


POPULARNE NA FORUM

Biznes na małym rynku

dzieki za ostrzezenie to wazne by przestrzegac ludzi przed oszustami. Trzeba robic wszystko by emilinowac takich ludzi i takie firmy

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Biznes na małym rynku

NIE POLECAM współpracy z firmą i4-mobile w Białymstoku w jakiejkolwiek formie (salon Play, Shop in Shop, doradca biznesowy B2B). Swoją opinię wyrażam NIESTETY na...

2 wypowiedzi
ostatnia 24.05.2020
Zarabiać przez telefon

To prawda. Sama pracowałam w call center. Praca mocno stresująca, są tacy, którzy są bardzo mili, ale niektórzy...brak słów

2 wypowiedzi
ostatnia 10.01.2019
Play się opłaca?

Zgadzam się z poprzedniczką. Dziś większość salonów oferuje bardzo zbliżone pakiety.

3 wypowiedzi
ostatnia 23.12.2018
Pomysł jest - brak wiedzy o firmie..

Witam! Domyślam się, że takich tematów było bardzo dużo. Wiem, że każdy z tematów, problemów jest inny - więc postanowiłem napisać na forum. Liczę, że...

1 wypowiedzi
ostatnia 07.12.2018
Jak zwiększyć obroty bez inwestycji?

A może warto postawić na usługi z zakresu SEO i pozycjonowania?

3 wypowiedzi
ostatnia 29.08.2018
Zarabiać przez telefon

Praca w callcenter nie jest łatwa. Trafiają się różni ludzie, z którymi trzeba spokojnie rozmawiać.

2 wypowiedzi
ostatnia 16.07.2018
Franczyza z Komputronik - czy to się może opłacać?

moim zdaniem nie, sprzedaż komputerów przeniosła się do sieci i raczej tam szukać należy inspiracji

7 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018