Podczas Targów Franczyza 2012 rozmówcy zadawali nam konkretne pytania i oczekiwali bardzo dokładnych odpowiedzi, a nawet dokładnych danych dotyczących na przykład średniej wartości faktury.
Igor Bolshakov, kierownik ds. franczyzy Diva Polska.
Poniedziałek
10.12.2012
O zaletach dobrze wyszkolonego personelu w sklepie z biżuterią opowiada Igor Bolshakov, kierownik ds. franczyzy Diva Polska.
 

Od kilku lat przybywa sklepów z biżuterią modową. Co odróżnia Divę od pozostałych firm działających na tym rynku?
Naszą siłą jest personel. Poświęcamy klientkom czas i pomagamy im dobrać biżuterię do konkretnego ubrania. Ekspedientka w sklepie odzieżowym bardzo często nie jest w stanie dopasować go do zakupionego stroju. Kupujący mają do nas zaufanie, bo wiedzą, że nie nakłaniamy ich do zakupu czegoś, co kompletnie im nie pasuje. Jeśli nadużyjemy ich zaufania, to klientki więcej do nas nie wrócą, bo przecież każda z nich ma w domu lustro i jest w stanie zweryfikować, czy sprzedawcy doradzili trafnie. Lepiej szczerze powiedzieć "w tym nie wygląda pani dobrze, ale mam coś innego, co będzie pasować do tej bluzki". Wtedy klientki wracają.

W jaki sposób dbacie o standardy obsługi klientów?
Pomagamy naszym franczyzobiorcom dobrze przygotować się do prowadzenia biznesu m.in. wspierając ich w procesie rekrutacji personelu. Jak już wcześniej wspominałam, obsługa klienta jest dla nas bardzo istotna, dlatego dużą wagę przykładamy do szkoleń. Na różnego rodzaju kursach ekspedientki zdobywają wiedzę produktową oraz uczą się, jak dobrze obsługiwać klienta.

Diva pojawiła się na polskim rynku pod koniec ubiegłego roku. Jak przebiega rozwój sieci w naszym kraju?
W tej chwili w Polsce mamy 24 sklepy. Cały czas szukamy franczyzobiorców, którzy będą chcieli rozpocząć z nami współpracę. Nasze stoisko na Targach Franczyza 2012 cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem odwiedzających. Pozytywnie zaskoczył mnie fakt, że przychodzili do nas ludzie z konkretnymi pytaniami. Nasi rozmówcy oczekiwali bardzo dokładnych odpowiedzi, a nawet dokładnych danych dotyczących na przykład średniej wartości faktury. Mam nadzieję, że Targi zaowocują przynajmniej kilkoma nowymi salonami.

Rozmawiała (mak)


POPULARNE NA FORUM

Sposoby na zwiększenie sprzedaży?

Nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie, to właśnie tam zaczyna się wiele kwestii. Jak choćby świadomość istnienia marki, więc jeśli chcesz rozkręcić...

23 wypowiedzi
ostatnia 05.05.2023
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?

Wybierz grupe docelową dla kogo to ma być dokładnie, następnie wejdz w jego buty i pomyśl jak by to miało wyglądać zebyś się tym zainteresował, a jak masz sklep w...

23 wypowiedzi
ostatnia 24.01.2023
FM Group - czy to ma waszym zdaniem sens?

W tym to już nie da sie zadnych pieniedzy zrobić, ludzie do tej marki stracili zaufanie.

2 wypowiedzi
ostatnia 24.01.2023
Perfumy na mililitry

Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...

76 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2020
Polacy lubią prezenty

Każdy lubi prezenty ;)

8 wypowiedzi
ostatnia 26.11.2019
Paznokcie w natarciu

jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...

9 wypowiedzi
ostatnia 28.10.2019
Inwestycja w srebro - czy warto?

Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....

33 wypowiedzi
ostatnia 02.08.2019
Inwestycja w srebro - czy warto?

Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...

33 wypowiedzi
ostatnia 10.02.2019