Alternatywa dla świątecznego obżarstwa

Właściciel marki Dr Bardadyn, oprócz prowadzonych barów, zajmuje się także organizacją wczasów odchudzających w luksusowych ośrodkach SPA oraz oferuje catering dietetyczny.
Poniedziałek
24.12.2012
Dr Bardadyn Salad uruchomił pod koniec roku dwa nowe bary w podwarszawskich centrach handlowych.
 

Bary należące do franczyzobiorców prowadzą działalność gastronomiczno-edukacyjną. Klienci mogą kupić w nich soki owocowe i warzywne, sałatki oraz kanapki. Pomysłodawcą konceptu jest dr Marek Bardadyn, ekspert w dziedzinie odchudzania i odżywiania. Właściciel marki zajmuje się organizacją wczasów odchudzających w luksusowych ośrodkach SPA oraz oferuje catering dietetyczny w największych polskich miastach. Do dwóch wcześniej działających lokali w grudniu dołączyły bary w Centrum Handlowym Janki i w M1 w Markach.

Najatrakcyjniejszymi lokalizacjami są właśnie centra handlowe i biurowce. Poszukujemy partnerów z miejscowości powyżej 50 tys. mieszkańców. W przypadku lokalu w galerii handlowej w strefie food court minimalna powierzchnia wynosi 20 m2, zaś dla wyspy sprzedażowej ok. 10 m2. W drugim przypadku inwestycja w bar zamyka się w kwocie 43 tys. zł. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 5 proc. od obrotu.

- Przedsiębiorcy mogą liczyć na pomoc w poszukiwaniu lokalu. Otrzymujemy wiele ofert od renomowanych galerii handlowych. Taka lokalizacja minimalizuje sezonowość, poza tym zdrowy styl życia i odżywiania towarzyszy nam przez 12 miesięcy, bez względu na porę roku. W pakiecie franczyzowym przekazujemy receptury produktów diety strukturalnej, organizujemy szkolenia dla pracowników lokalu oraz zamieszczamy prezentację baru franczyzobiorcy na oficjalnej stronie marki Dr Bardadyn – wymienia Aleksandra Urbańska, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz